山寨野預咗
有當 bonus 冇係正常
167pk 發表於 2010-11-11 22:42


你咪仲易

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復 12# 167pk

據可靠消息指係堅會出, 因為下星期係大陸"GO膠會", 好多廠都密謀緊, 電容屏會有, 2.2 都會有. 希望係真, 有時間都可以上去睇下. 無蝕底的.

TOP

新P7希望快D出啦,最好有埋電容mon就perfect~

TOP

Taobao 舊P7大部份都冇貨賣~

TOP

天璣 新機就出啦,預載2.2,基本上同P7冇乜分別,RAM都冇加,但只係個解像度轉左做800x600 4:3尺寸…P7已經用唔到,你話死未…哈哈!

TOP

天璣 新機就出啦,預載2.2,基本上同P7冇乜分別,RAM都冇加,但只係個解像度轉左做800x600 4:3尺寸…P7已經 ...
Famas_HK+ 發表於 2010-11-12 00:06


解像度轉左做800x600 4:3尺寸 <-- 呢個解像度好用d喎

TOP

解像度轉左做800x600 4:3尺寸
goa 發表於 2010-11-12 00:09


800 X 600 好睇唔好食, ANDROID 好多APPS都係DESIGN FOR 手機, 4:3 好多時行唔到, 會FC.

TOP

回復  Famas_HK+


問題係新P7 是否硬件規格與舊的P7係一樣嗎?
佢改少少野舊機就不能升級了  ...
167pk 發表於 2010-11-11 22:50



    好似係今個月Telechip出左Android 2.2檔,所以大批山寨都可以升到。
但時間咁少,唔知d廠俾你升果時會唔會好多bugs者,尤其是P7有多點觸控,但可能照搬過去都work,程式野我係白痴的,請指教!

TOP

解像度轉左做800x600 4:3尺寸
goa 發表於 2010-11-12 00:09



    智器T7 一早4:3啦,讀取檔案速度仲比P7快三份一,個mon d色都靚好多,但冇兩點觸控同HDMI,可用空間得六十幾MB。

TOP