我想問有冇關於101既消息 thanks

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復 132# 167pk


    5舊得唔得呀?70都加5舊啦,101多3吋.........24味都冇咁甘

TOP

無良masterox炒上2680有貨!
有$都咪比化佢賺 X2

TOP

無良masterox炒上2680有貨!
有$都咪比化佢賺 X2
hkowl 發表於 2010-10-30 10:37



    X3 唔比人屈

TOP

回復 135# keiths


    X4......直情唔買法蘭西

TOP

我想問有冇關於101既消息 thanks
bigfrog 發表於 2010-10-30 09:49


相信今日或下個星期頭有貸番.. 不過可能一出比人掃晒..

TOP

回復 137# henryliuch


    我一定唔會,因為唔買

TOP

無良masterox炒上2680有貨!
有$都咪比化佢賺 X2
hkowl 發表於 2010-10-30 10:37 AM


2680....唔怪得唔比貨我地la.比咗我地賺少好多.

TOP

回復  umvue


唔會炒, 但加料配豬頭骨, 屈多你5舊
167pk 發表於 2010-10-30 10:14


archos都豬頭骨,咩世界

TOP