回復 129# fg456


    小弟的第27帖已做過測試,用系統的Google搜尋器是用不到Youtube,雖然可以進入Youtube網頁,但現階段並沒有Adobe Flash Player for Android below 2.0。我嘗試用其他apk(e.g.youtube.apk)去run youtube,但不能以全畫面播放,只有大概1/6到1/8的size而已。

TOP

回復  fg456


    小弟的第27帖已做過測試,用系統的Google搜尋器是用不到Youtube,雖然可以進入Youtube ...
us_billiard 發表於 2010-7-5 22:23


C HING 我想睇AVI 可否放條link比我下戴個軟件用下, 謝謝.  我部機現在個放片軟件只可以支援MP4.
謝謝你的報告.

TOP

C HING 我想睇AVI 可否放條link比我下戴個軟件用下, 謝謝.  我部機現在個放片軟件只可以支援MP4.
謝謝你 ...
fg456 發表於 2010-7-5 23:16


你看看這個幫不幫到你!
http://www.hiapk.com/bbs/thread-244380-1-1.html

TOP

等得 o既, 就不妨等下一批 1ghz.
家陣果 o的 533/600 mhz, 真係慢到嘔電 .
想平就去馬啦
http://archive.reasonablespread. ... etter/7_iPad_$95_pc

TOP

等得 o既, 就不妨等下一批 1ghz.
家陣果 o的 533/600 mhz, 真係慢到嘔電 .
想平就去馬啦
...
teasee 發表於 2010-7-7 12:11

1GHZ 好似有得賣
但要1288人仔....
比多小小就有部netbook, 兩睇
600MHz 我認為出街用可接受, 但Android 1.7 真係乜都做唔到, Facebook, Flash, Youtube全部都做唔到, 有d過份

TOP

回復 135# MK燊

上星期我在華強一帶的電子商場,發覺有很多不同款式既山寨ipad,有D店既sales跟本不太知道部機的config,甚至亂說一通,所以大家買既時候要看清楚、試清楚。當天我係賽格經過一間賣儲存咭的店,我見佢係飾櫃放了個2.5寸A-data既16GB SSD,我問佢有無32GB,個sales答我跟本不可能有32GB出過,最大就是16GB。算了吧!

TOP

回復  MK燊

上星期我在華強一帶的電子商場,發覺有很多不同款式既山寨ipad,有D店既sales跟本不太知道部 ...
us_billiard 發表於 2010-7-7 23:27

其實我唔係好識上大陸買野...我係淘寶睇的
不過講真, 大陸機d config 睇過就算...

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 henry56156 於 2010-7-8 13:54 編輯

e+我等緊一部有
1.GPS
2.MULTI-TOUCH MON
3.≧ANDROID 2.1
4.≧256MB RAM
5.≧A8 600MHz CPU
6.G-sensor
7.Market.apk
嘅山寨APad
有可能有掛....

TOP

老實講
用唔用到barcode scanner?

TOP