師兄,fb啲字細唔細?有冇裝頭條surf順嗎?
anson 發表於 2016-10-24 18:31


fbD字不細,頭條未'裝

TOP

本帖最後由 terencelaw 於 2016-10-24 20:43 編輯

回覆 109# thomas43213

356aa213-30b6-435e-827b-2bdd9cd846bf.jpg
    入手了... m 瘋

好多人出.. 3~4 個 同時出

TOP

C兄,我係蘇o出,拆盒時候,部机有幾處手指毛,唔知重已為二手机,有無攪錯,大陸DQC 咁差

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

我喺胃信試過,都係手機mode????????

TOP

耳机/篮牙耳机, 可以用吗?
terencelaw 發表於 2016-10-23 13:59



其實想問問呢部機本身係咪根本無電話功能?張sim card只係4G上網用?因為見官方宣傳都好似完全無提過係有的

TOP

回覆 100# mlyu

中環街市衞信有得玩,今日試咗可以裝到玩到日版怪物彈珠。都係如師兄們所講,掃落少少唔順同可以好大聲。部機睇落靚嘅,個黑框唔算粗。3180係4/64有耳機。部機無聽筒,通話要用handfree或開喇叭

TOP

請問有無Ching 買了華為M3 平板 ? 好用嗎? 有無伏?

Taobao 上面見到的4G version 可以在香港用嗎? ...
ck20000 發表於 2016-10-5 15:27



    應該無問題
X1, X2 都用到4G

TOP

回覆  terencelaw
個chrome係手機版定平板版?
華為最煩係連手機定平板都分不到
昨天有衝動,但睇完張leaf ...
cpk 發表於 2016-10-24 22:01


點分?

TOP

回覆 116# Winkellun


    可以打電話。

用跟機耳機,就????用 speaker phone.

TOP