you should ask the 山寨廠

回復 100# netker888

TOP

1080p 流暢播! 國產 A8 1Ghz Android 2.1 山寨 iPad

使用了 ARM Cortex A8  1Ghz 處理器,所以處理速度並不會比 iPad 慢,由於運行的是 Android 2.1  再加上設有 USB 插槽,對於一些不喜歡 Apple 的封閉系統的用家來說會比較吸引。USB 及 Mini USB 支援 OTG,可以外接大容量的外置硬碟,接駁電腦時亦可以直接取存機內的資料而不需經甚麼 iTunes。熒幕方面,10吋 1024 x 600 的規格質素跟 iPad 的 IPS 面版還是有一段距離,但在一眾山寨 iPad 當中,顯示質素已經是超班了!
此 A 貨 iPad 使用時間也很不錯,不用 WiFi 下能使用 7 小時,使用 WiFi 下還有 5 小時已經能滿足大部使用者所需。

http://unwire.hk/2010/06/28/1ghz-android-ipad/

TOP

回復 102# stephen1029dog


    我都覺得呢部好正, 但... 電阻同電容真係好大分別/_\

TOP

1080p 流暢播! 國產 A8 1Ghz Android 2.1 山寨 iPad

使用了 ARM Cortex A8  1Ghz 處理器,所以處理速度並 ...
stephen1029dog 發表於 2010-6-28 09:45


c hing 睇報告無用, 要用過先知, 我買了flytouch上網好快, 唔似個報告咁講好慢, 基本上開每一個軟件都好快, 上網入HKEPC好快. 但睇RMVB就有D問題啦,  聲畫不對, 停下停下咁.

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 fg456 於 2010-6-28 13:57 編輯

[quote]你 $999 買左???
你果部係 256 mb ram?
因為 128 mb ram 的話應該真係好慢
netker888 發表於 2010-6-28 13:39 [/quot


人仔650元, 250M V1.73 行AND. 1.6版本.

上網下戴和安裝軟件都好快. 基本上固網和WIFI都一樣快, OK.

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

你幾時買架?
係唔係有得加有線 lan 的?
netker888 發表於 2010-6-28 14:03


我買了10多天啦, 是可以加有線LAN用, 也有2個USB接頭的, 再加一個MINI USB接頭, 我現在內置了16GMSD咭.

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP