出煙都有好多原因 ... 唔用恆流充又有 ;  死用高壓高流充又有 (如 note 7) ; 物料、接觸不良做成高負荷又有 ... 正如好多師兄講 "你信我品牌、咁有機會縮本縮得就縮  .." 。

做多些資料研究。而家要谷某些產品,好多時都會在 討論區 講,又話邊買,跟住又話無貨,炒上炒...

祝好運

其實想問有無師兄不幸試過用鋰電工具玩到粒電出煙爆炸之類?

因為睇到大家講到粒電內容有保護無保護之類, ...
diy0627 發表於 2017-7-24 18:53

TOP

BOSCH工具電池入面塊PCB,根本就唔算係 "保護板",嚴格嚟講,袛係提供某個數值,例如電池類型識別(電壓,靠 ...
dcc2000 發表於 2017-7-24 15:54



    只是 4.0 的電沒有保護板,6.0 及 6.3 的電有保護板!

TOP

明知 3Ah , 4Ah 無"真"保護板 , 又要搵 6Ah 同人比?!!

TOP

本帖最後由 dcc2000 於 2017-7-26 05:35 編輯
明知 3Ah , 4Ah 無"真"保護板 , 又要搵 6Ah 同人比?!!
3K 發表於 2017-7-25 23:52

果句嘢咁樣表達係咪會貼地d ?

只是 6.0  及 6.3 的電有保護板,其它容量的電沒有保護板!

之前都講過,睇呢幅圖,電池入塊PCB望落好似好Pro吓,呃到吓人,令人以為係咩所謂 "保護板",睇真似係將舊版電池裏面原本係兩塊嘅PCB(接口板 + 電量顯示板主要零件)合而為一而已,稍稍有些少電子基礎,睇吓零件型號對比吓亦可了解,假如6.0Ah及6.3Ah電池裏面果塊PCB同呢張圖相同,咁就恭喜晒,根本就係一塊 "冇保護" 嘅 "保護板"。要拗嘅話,粒fuse都可以算係 "保護"。

附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

呢塊PCB,"可能" 係加咗所謂偽平衡充,不過亦祗係 "可能" !

TOP

仲有,之前話BOSCH電動工具嘅保護電路係做喺body同叉機果度,即刻有人質疑乜body有保護電路咩?又有話乜乜十幾年前綠色款嘅body先至有保護電路,咁依家又發現原裝18V電池原來都冇保護電路。(也許原裝6.0Ah或6.3Ah電池除外,祗係 "也許",並未確認)
咁買咗或用緊藍色嘅BOSCH 18V工具咪好危,乜保護都冇?真係隨時出事㗎喎 !

TOP

果句嘢咁樣表達係咪會貼地d ?

只是 6.0  及 6.3 的電有保護板,其它容量的電沒有保護板!  

之 ...
dcc2000 發表於 2017-7-26 04:37


睇真似係將舊版電池裏面原本係兩塊嘅PCB(接口板 + 電量顯示板主要零件)合而為一而已?
你唔好玩啦,電量顯示板一早已經有又何必二合一咁七? 你睇清楚先講。
   

TOP

本帖最後由 dcc2000 於 2017-7-26 10:23 編輯
睇真似係將舊版電池裏面原本係兩塊嘅PCB(接口板 + 電量顯示板主要零件)合而為一而已?
你唔好玩啦,電量顯示板一早已經有又何必二合一咁七? 你睇清楚先講。
kevinckcheung 發表於 2017-7-26 09:33

幅圖我轉載嘅,我梗係知道旁邊有塊板,呢塊係 "非6.0Ah 6.3Ah電池" 嘅電量顯示板。
電池入面就係接口板 + 顯示板,冇任何 "保護板"。你想表達乜嘢?




你話6.0 6.3電有 "保護板",咁你睇吓佢旁邊嘅電量顯示位置,有冇一塊相同設計及零件一樣嘅顯示板?
最理想當然係俾張相參考吓啦,正所謂有圖有真相!

附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

本帖最後由 digiman 於 2017-7-26 10:44 編輯
正所謂有圖有真相  ...
dcc2000 發表於 2017-7-26 10:17

呢條片可能清楚啲
https://youtu.be/k6FCsVOBIvA?t=243

不過唔值得糾纏落去

TOP

幅圖我轉載嘅,我梗係知道旁邊有塊板,呢塊係 "非6.0Ah 6.3Ah電池" 嘅電量顯示板。
電池入面就係接口板 +  ...
dcc2000 發表於 2017-7-26 10:17



    你之前話新電的電板"將舊版電池裏面原本係兩塊嘅PCB(接口板 + 電量顯示板主要零件)合而為一而已"

TOP