seven3137 當前離線
Banned
TOP
mcnelson 當前離線
中級會員
我邊係老屎急,我牌都無,學師都不如啦 你先係老屎急,我連COP都唔識嫁....COP點解呀....我唔識英文 ... seven3137 發表於 2011-10-24 23:06
YES_MAN 當前離線
進階會員
~Hei~ 當前離線
一年就要換線 仲要舊線拉唔反出來 新線拉唔到入去 好慘 換完應該要入稟小額錢債審裁處 要上手個水電工埋單 ... YES_MAN 發表於 2011-10-24 21:37
回復 ~Hei~ 呢個師父係唔係一年前裝修果個?? 魚蛋佬既睇法就係.......反正家陣果對380V都係廢線,不如 ... 孖孖B 發表於 2011-10-24 22:29
alundrahk 當前離線
睇左咁多師兄意見,容我多事講句。要重拉線係做到,但一年就過唔到mag可能做燈喉時以有問題,重穿未必好事 ... alundrahk 發表於 2011-10-24 23:35