charleslam009 當前離線
初級會員
TOP
andy1234 當前離線
進階會員
dcc2000 當前離線
kevinckcheung 當前離線
至於樓主果隻所謂老翻叉機,睇個款同塊PCB,應該似係 1:1 仿BOSCH果隻AL1820CV,對比返所謂原裝叉機,隻仿 ... dcc2000 發表於 2017-7-23 06:15
pooh24680 當前離線
中級會員
比得幾舊水旺地買啦,1860 4舊水有找,洗鬼淘 pooh24680 發表於 2017-7-23 11:18
另外就算有保護都冇30a... 咁少,得偉有把鑽spec 係800W, 簡單心算都成40a pooh24680 發表於 2017-7-23 11:18
你肯定佢粒電是原裝? kevinckcheung 發表於 2017-7-23 09:43