用過原廠電&代用電就會知分別,消耗品係冇得慳,想平去bid&等特價入手,買電出海買會穩慎D,A级貨會先出歐美澳日,其他你懂的
SDI品牌出哂名X,好多品牌都奶哂野
Bosch依家唔會有內置保護板在機身,十年前綠色款就有
5401係好,但電都唔平,配套太少係考慮之一

TOP

回覆 61# charleslam009

香港d電太貴了,有幾會再到Homedepot 睇d套裝,有時真系當買電叉送機咁制。

TOP

回覆 56# avdaemon

Cheap要cheap到底嘛,所謂家居睇門口,仲平過大有。
曾幾何時感覺級數worx>大有=東成=滬工,不知不覺已經上囇位,實在out囇dated。
不過把鑽499冇得輸了。

TOP

本帖最後由 dcc2000 於 2017-7-23 06:43 編輯

BOSCH嘅工具電池,出晒名裏面設計及結構 "簡約",乜乜平衡充,唔見有,保護電路? 類似大功率MOSFET之類又唔見有?咁條fuse應該算係啵!代用電應該都有抄埋呢個fuse設計啩!真係連呢條fuse都冇嘅話,就真係有d那個喇!

咁話body冇保護(控制)電路、叉機又話冇保護(控制)電路,咁靠乜保護(控制)電池組過放、過充?

BOSCH 10.8V(12V)電批我有,電池裏面仲簡約,連fuse都冇。至於佢嘅18V電動工具,用就用過,拆就真係未拆過喇,不過睇果張所謂原廠嘅彩圖,塊PCB望落好 "Pro" 吓,但似係將舊版兩塊PCB合而為一,再睇埋網上人哋拆18V電池嘅相,又真係唔覺有乜特別嘅保護電路喎,電池組正負極直出(經fuse)觸片,36V果款塊PCB就較為有規模少少,不過圖太少睇唔清楚有冇所謂嘅保護電路。

當然唔排除較新出廠(或新型號)嘅電池或許有巨大躍進嘅 "保護" 設計,好似10.8V(12V)個款品字型電池,裏面塊PCB(以前用塊膠板(架)),據聞都加咗幾粒零件疑似玩吓偽平行充,某程度上可以延長電芯嘅壽命,皆因BOSCH嘅原裝叉機設計祗係串充。
小弟孤陋寡聞,請各位有原裝電嘅師兄賜教,或者有大功率電子負載嘅,可以試吓接電池正負觸片,load個高電流,例如二、三十A,睇吓個電池本身係咪有內置 "保護" 電路,識自己保護自己cut輸出 ?當然,燒咗條fuse果種cut就唔算喇!











附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

本帖最後由 dcc2000 於 2017-7-23 06:47 編輯

至於樓主果隻所謂老翻叉機,睇個款同塊PCB,應該似係 1:1 仿BOSCH果隻AL1820CV,對比返所謂原裝叉機,隻仿貨嘅做工,都唔算係山寨級別。

BOSCH嘅原裝叉機(串充),電路又唔算係咩尖端科技,大路設計,普通零件,百份百抄捉唔係難事。

不過亦可考慮俾多舊幾水淘隻二手原裝AL1860CV,叉高容量電池會快好多,加上係 "原裝",自我感覺一定良好,話晒唔係所謂老翻。




附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

至於樓主果隻所謂老翻叉機,睇個款同塊PCB,應該似係 1:1 仿BOSCH果隻AL1820CV,對比返所謂原裝叉機,隻仿 ...
dcc2000 發表於 2017-7-23 06:15


你肯定佢粒電是原裝?

TOP

本帖最後由 pooh24680 於 2017-7-23 11:24 編輯
至於樓主果隻所謂老翻叉機,睇個款同塊PCB,應該似係 1:1 仿BOSCH果隻AL1820CV,對比返所謂原裝叉機,隻仿 ...
dcc2000 發表於 2017-7-23 06:15


   
比得幾舊水旺地買啦,1860 4舊水有找,洗鬼淘

另外就算有保護都冇30a... 咁少,得偉有把鑽spec 係800W, 簡單心算都成40a

via HKEPC Ionic Reader v1.7.0 - iPhone

TOP

比得幾舊水旺地買啦,1860 4舊水有找,洗鬼淘  
pooh24680 發表於 2017-7-23 11:18

我上次我話AL1860唔使3百蚊人仔,就俾人
問係二手定老翻,另外有位師兄話599人仔。
原來旺地賣AL1860咁平,4舊水有找!大概係邊間?好耐冇去新填地街。
多謝師兄提供資訊。

TOP

另外就算有保護都冇30a... 咁少,得偉有把鑽spec 係800W, 簡單心算都成40a
pooh24680 發表於 2017-7-23 11:18

假若係有電子負載嘅話,咪再load高d測囉,"測試" 就係要喺唔同條件下測吓試吓,所得出嘅測試結果。
而長時間高電流(倍率)放電,電芯會發熱,仲可以測埋個電池喺高温度下識唔識 "自我保護","自己" 截斷輸出。

TOP

你肯定佢粒電是原裝?
kevinckcheung 發表於 2017-7-23 09:43

果幾個電池又唔係我親手拆,我點 "肯定" 呢?
冇實物喺手,話佢係原裝又得,老翻亦得。
師兄有原裝電池,可能你仲清楚。

TOP