已經落單買咗套新鑽頭,最細4mm,雖然見到有3mm但咁幼驚好易斷,到貨再測試。

TOP

無沖擊?

TOP

買枝有防扭手功能的電批就得,或者用衝擊批都好少會扭手。

十字批咀一般常用就 3 個呎吋,如果咁都對錯 ...
Kin_2012 發表於 2026-1-11 19:07


比較大整蠱就係啲五金嘢跟埋啲PZ米字頭仲有Torx星字頭
啲批咀香港有現貨賣都貴過人

TOP

12V電批 worx而家大陸平到
鍾意嘅,平時仲可以攞嚟洗廚房廁所

通常電池都係長期叉滿易死
而家我都 ...
madebyp90 發表於 2026-1-11 21:52


工具電叉"滿"都係每節電4V
長擺唔用多數係其中一兩節跌V特別多再擺去叉機都平衡唔到
要爆開電池殼差返"滿" 跌咗V嘅電芯救返....

TOP

比較大整蠱就係啲五金嘢跟埋啲PZ米字頭仲有Torx星字頭
啲批咀香港有現貨賣都貴過人 ...
kanduki 發表於 2026-1-24 12:54


你有野用咁的鑼絲都無辦法, 不論手動電動, 你都要買批/批咀。

十字一字較常用係香港買好少少, 進口野上面都唔平。

至於唔常用的異型頭,想平咪可以平日淘定拼定!

TOP

工具電叉"滿"都係每節電4V
長擺唔用多數係其中一兩節跌V特別多再擺去叉機都平衡唔到
要爆開電池殼差返"滿 ...
kanduki 發表於 2026-1-24 12:58



    唔係
長期叉滿會結晶
我有幾粒尿袋都係 每半年叉滿一次
跟住收起

最後攞出嚟5V 放電係足mah
但係45W loading幾分鐘就斷電

而家我啲工具每三個月放電一次
用usb A出'放到20%
叉滿,再放到一半

(其實係用晒20000mah,之後18V叉尿袋,之後叉滿一次,再放電叉10000mah)
定期激活吓

因為尿袋我試到,新攞返嚟叉滿 65W出mah係小過
loop兩三次之後
---------------------------

65W loading
新攞返嚟叉滿, 100-19%就停,19-0%只有22W
用咗一個禮拜之後
65W loading 100-14% ,
14%-0% 44W

所以建議都係定期放電叉電
跟住只淨1半先儲存
用之前先叉滿佢

TOP

我用嘅2把鑽頭

2把鑽頭都比我鑽到出煙,請問仲用唔用得?

另下圖呢把電鑽鑽石屎牆得唔得?見佢比較細把 ...
eboy 發表於 2026-1-11 13:32



    個人覺得係鑽咀問題,正常鑽咀就算燒都唔會成個頭唔見咗(圖左),樓主可以試下Bosch 四坑油壓鑽嘴,樓下五金鋪廿零蚊有一支。得力只有文具做得好,五金出名唔好用


Bosch 四坑油壓鑽嘴



https://www.bosch-pt.com.hk/hk/z ... bit-3077736-ocs-ac/
https://mall.builderhood.com/bos ... vO9DUaun1L13AUgmIVc

TOP

回復 47 #Bluth_Lai

鑽嘴要平又信得過,我會選番做開五金既牌子,例如:綠林、德力西

TOP

本帖最後由 madebyp90 於 2026-1-24 17:39 編輯
個人覺得係鑽咀問題,正常鑽咀就算燒都唔會成個頭唔見咗(圖左),樓主可以試下Bosch 四坑油壓鑽嘴, ...
Bluth_Lai 發表於 2026-1-24 13:49


    pdd $7.5
買咗八支

6mm/8mm/10mm
冇問題,同香港買嗰啲冇分別
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

pdd $7.5
買咗八支

6mm/8mm/10mm
冇問題,同香港買嗰啲冇分別
madebyp90 發表於 2026-1-24 17:18



    在下喺淘寶買,貴咗半支


附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP