工具電叉"滿"都係每節電4V
長擺唔用多數係其中一兩節跌V特別多再擺去叉機都平衡唔到
要爆開電池殼差返"滿 ...
kanduki 發表於 2026-1-24 12:58 
唔係
長期叉滿會結晶
我有幾粒尿袋都係 每半年叉滿一次
跟住收起
最後攞出嚟5V 放電係足mah
但係45W loading幾分鐘就斷電
而家我啲工具每三個月放電一次
用usb A出'放到20%
叉滿,再放到一半
(其實係用晒20000mah,之後18V叉尿袋,之後叉滿一次,再放電叉10000mah)
定期激活吓
因為尿袋我試到,新攞返嚟叉滿 65W出mah係小過
loop兩三次之後
---------------------------
65W loading
新攞返嚟叉滿, 100-19%就停,19-0%只有22W
用咗一個禮拜之後
65W loading 100-14% ,
14%-0% 44W
所以建議都係定期放電叉電
跟住只淨1半先儲存
用之前先叉滿佢 |