有部4份3匹定頻,第三年抬出來用牙刷及花灑冲洗,第四及五年開始不抬機用蒸氣機洗,今年弟六年未洗,最近開 ...
teddybearhk 發表於 2024-4-20 08:36


用蒸氣機洗,蒸氣機配件噴嘴洗吾洗到內籠?如有,ching請post下個噴嘴睇下

TOP

有部4份3匹定頻,第三年抬出來用牙刷及花灑冲洗,第四及五年開始不抬機用蒸氣機洗,今年弟六年未洗,最近開 ...
teddybearhk 發表於 2024-4-20 08:36



其實冷氣機除左 coil,  最污糟係個豬籠,可以都係拎落黎洗好少少,都慣左,不過期間蒸氣洗密 d 都無壞。

TOP

本帖最後由 teddybearhk 於 2024-4-20 19:13 編輯

不拆機洗豬籠,要係某d機型的豬籠位底部有去水孔才行,否則一積水過多浸過bearing就會玩完試過一部舊機就咁洗壞咗bearing。另外
蒸氣機支槍換一支L型的咀就能夠伸入去出風位噴到入面。

附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

試過吾抬機落黎,用冷氣機清潔噴劑噴隔塵網後面鰭片, 只係清左小小, 今次抬落黎用coil水清洗先好乾淨

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆  HK2046


    我連個氣炸鍋(韓仔窗口門款)囉入沖涼位用花灑熱水"啡".....再用刷加萬潔靈就咁刷住洗 ...
xxmartin 發表於 2024-4-24 14:26



你好叻呀

TOP

剛剛裝回洗完部3/4匹定頻, 似乎涼好多, 抬左另一部落黎, 用coil水洗完之後,都清吾到鰭片中間D塵,
睇黎要下個熱天前換過部新機(呢部已用左1x年)

TOP

TOP

我想請教問問 係唔係窗口機內去水口好細? 之前買了一部2匹 用了半年側邊漏晒水 然後俾左800加左鐵片接水

TOP

我以前部一匹都出現同樣情況, 部機裝左幾個月後就係側邊漏水, 抬落黎洗過2 部機之後,發覺係會有D潺塞左個去水孔(一般2cm直徑), D水流吾到落去水喉,就會側面溢出,e+用番個細去水盤都吾會再係側面漏水
ps.不過2匹機應該一個人抬吾到落黎, $800加個去水盤好貴, 新填地街有間賣不锈鋼接水盤,最平只係$80

TOP