覺得咁好捃 你可以試吓做埋佢果份
同你買機買料 連埋架撐揸車泊車或者call車上門
都要成本同時間 ...
kanduki 發表於 2023-8-12 11:34


我意思唔係佢無作用,而係出唔到幾多工錢

TOP

本帖最後由 3K 於 2023-8-12 23:19 編輯
我意思唔係佢無作用,而係出唔到幾多工錢
Miipp 發表於 2023-8-12 11:56



人地大爺一日只做一單
我見一般走2-3單 . 撞著新屋3部真係和味 , 呢樣又加果樣又加真係濕唔少,特別係做膠槽.

TOP

係啦, 早兩年買部 "X的" 直接係官網 Full Pay 買, 諗住唔係細鋪會裝得好d, 結果送貨嗰d準時無問題幾好,  ...
Auk 發表於 2023-8-11 21:52


無良屍苦諗住2年又有生意做, 點都估唔到你自己包

TOP

我意思唔係佢無作用,而係出唔到幾多工錢
Miipp 發表於 2023-8-12 11:56



向旺季先整呢啲
你覺得唔值咪等淡季先搞囉

掉轉頭自已啲單排到滿晒
遇著一單個客太過麻煩惡啃
你都要果斷劈炮廢時耽誤哂之後啲單

TOP

TCL師傅安裝時有按一定程序去做,例如抽真空,安裝完也要拍照上傳,不易出術,否則會扣分

TOP

有問題! 部機用得耐室內排水管有少量冷凝水珠,懷疑包得唔夠膠布,想問淘邊一種膠布可以保溫?

TOP

梗係搵番原本裝機師傅執手尾啦

TOP

梗係搵番原本裝機師傅執手尾啦
pslleung 發表於 2023-8-15 17:02


人回到香港喇,下次去研究下

TOP

本帖最後由 s84292 於 2023-8-15 18:48 編輯
有無誇張左 d, 個跟班只係雜工,抬下機申下銅管

拆舊機幾舊,機架又幾舊,各方面已經大把油水,重使唔使 ...
Miipp 發表於 2023-8-12 11:01


唔洗人工,人地唔洗食咩
又唔係日日都一定有足工,你都預係佢要賺足
認真自己除非真係做呢行, 唔係你自己買料裝料~ 1-2日走唔到
學裝仲要跟手尾,打一日工都1-2K了
都係比人賺算了

依家中國技術員或者裝工冇咩出路,
100蚊裝一部冷氣都仲有人講價
睇好多師傅影片分享, 上門裝完野,經常仲要免費順便鑽下牆咁,唔係送個差評比你
一日要跑幾多單先夠生活

TOP

唔洗人工,人地唔洗食咩
又唔係日日都一定有足工,你都預係佢要賺足
認真自己除非真係做呢行, 唔係 ...
s84292 發表於 2023-8-15 18:42


你講的野偏離晒樓主討論重點

TOP