本帖最後由 s84292 於 2023-8-15 18:48 編輯
有無誇張左 d, 個跟班只係雜工,抬下機申下銅管
拆舊機幾舊,機架又幾舊,各方面已經大把油水,重使唔使 ...
Miipp 發表於 2023-8-12 11:01 
唔洗人工,人地唔洗食咩
又唔係日日都一定有足工,你都預係佢要賺足 
認真自己除非真係做呢行, 唔係你自己買料裝料~ 1-2日走唔到
學裝仲要跟手尾,打一日工都1-2K了
都係比人賺算了
依家中國技術員或者裝工冇咩出路,
100蚊裝一部冷氣都仲有人講價
睇好多師傅影片分享, 上門裝完野,經常仲要免費順便鑽下牆咁,唔係送個差評比你 
一日要跑幾多單先夠生活 |