當我冇講過is ok
skybread 發表於 2013-1-3 20:18



    assembly都未教做乜PROJECT

聽日先教DESIGNSPARK PCB

TOP

assembly都未教做乜PROJECT

聽日先教DESIGNSPARK PCB
肥寶 發表於 2013-1-3 20:20

有D野...唔係下下等人教...
算啦, 你都係做返個正常學生好D

TOP

有D野...唔係下下等人教...
算啦, 你都係做返個正常學生好D
skybread 發表於 2013-1-3 20:23



   

咁我去PREVIEW下先

TOP

大學生/專上 同 中學生最大分別係一個俾人教...一個俾人教之餘自己會自學....自學比重重佔大部份.

TOP

回復 44# iamjack

師兄,一語中的!!回得好!

TOP

大學生/專上 同 中學生最大分別係一個俾人教...一個俾人教之餘自己會自學....自學比重重佔大部份. ...
iamjack 發表於 2013-1-4 03:56

冇錯
我FYP個SUPER都冇教過野

TOP

冇錯
我FYP個SUPER都冇教過野
minki 發表於 2013-1-4 18:34

I大唔自學好難高分...
I大唔出 _ 好難滿分...
唉...

TOP

邊度有得學,我都想學....

TOP