肥寶 當前離線
進階會員
當我冇講過is ok skybread 發表於 2013-1-3 20:18
TOP
skybread 當前離線
assembly都未教做乜PROJECT 聽日先教DESIGNSPARK PCB 肥寶 發表於 2013-1-3 20:20
有D野...唔係下下等人教... 算啦, 你都係做返個正常學生好D skybread 發表於 2013-1-3 20:23
iamjack 當前離線
中級會員
edwardfcy 當前離線
minki 當前離線
大學生/專上 同 中學生最大分別係一個俾人教...一個俾人教之餘自己會自學....自學比重重佔大部份. ... iamjack 發表於 2013-1-4 03:56
冇錯 我FYP個SUPER都冇教過野 minki 發表於 2013-1-4 18:34
bennyepc 當前離線