logoff 當前離線
第二類 diyer
特級會員
假長通? 即淨係燈仔著但冇電? Jerryhk 發表於 2012-11-17 18:44
TOP
Jerryhk 當前離線
進階會員
唔係怕冇電,而係驚 " 通得唔暢順 "......... 要著嗰粒指示燈仔只要好細電流, 即係話個觸點就算燒到唔湯 ... logoff 發表於 2012-11-17 20:30
人中之龍 當前離線
長老會員
你係講緊條 CORD 定係個拖板? 二個也是 > 條 CABLE 如果冇獨立開關咪都會有火花問題? YES "屎忽改做雙 ... IT-Professional 發表於 2012-11-13 08:18 PM
IT-Professional 當前離線
Banned
BEpsilon 當前離線
JEC,質素麻麻地咋喎 人中之龍 發表於 2012-11-18 13:21
平丫嘛, 日本線/美國線好貴, 仲要逐尺計錢 反而想玩下平價七彩 powercord (不同色調, 不要黑色/白色), 不 ... IT-Professional 發表於 2012-11-18 05:15 PM
Volex 和 Amphenol 好D。 BEpsilon 發表於 2012-11-18 05:58 PM
ntr 當前離線
初級會員