算係完成!

昨日中午以搭線方式試下,充到滿後拔走火牛,可以播片 2h (100% 跌到 6%)。之後食完晚 ...
C_Law 發表於 2024-8-20 00:04


重新復活,恭喜晒!

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 C_Law 於 2024-8-24 17:18 編輯
你好想搭單問一問關於電的問題
我部手提電腦運行中好多時會發出 屈折塑膠的啪噠聲想問 ...
derekchan 發表於 2024/8/23 19:02


純綷斷估:
1. 會不會部機的風扇積了太多塵,扇葉轉動時刮到出聲?

2. Switch mode power supply,顧名思義係透過不斷的開關動作去改變電壓。如果入面的線圈之類零件加固不足,不停開關時會產生震動因而產生聲音。未必係壞。我這個 Post  部電腦用開的 USB-C PD 牛都有聲,用了兩年。

1. & 2.不過,我無真係聽過你所指的聲音,可能係其他聲。

4. 現時的電子產品,所謂 Power off/Standby/Sleep 都不是完全斷電,用來監控電源的部份仍然係運作,只係這部份的耗電好好好好低,就算長期用電都不至於將電池耗盡。這線路除了偵測開關掣有無被按,當你按掣時,這線路會偵測當時部機的運作狀態,再決定究竟要幫你 Power on 或者 Sleep 部機。

TOP

話時話,之前買錯的兩塊 3.7V 電,有無師兄有興趣要?
土瓜灣 MTR 站晚上免費自取。

兩塊電尺寸/規格如 1# 幅相。兩塊電本身無駁保護板,逃佬店出貨時係正負極焊了電線再包了金手指膠紙(9# 最尾幅相)。除此之外,都跟埋兩塊無焊上去的保護板。

BTW,究竟可否在這個版送出?定係要去交易廣場出 Post?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

換完電用了差不多兩個星期,日日都有用下(插進火牛用又有,不插火牛齊靠電池去用又有,邊用邊插住火牛充電又有,熄機先至充電都有),昨晚再打開個殼望下,入面似乎一切正常,跟手合返埋個殼同上返機殼螺絲。今次真係真正完成。

昨晚再一次紀錄電池使用狀況,插住火牛充滿電後開機,入到 Windows 就用之前相同的模式播片,拔走火牛開始計時,由得部機一直用到電池量跌到落 5% 自動 Hibernate,跟住 Wakeup 部機插返火牛充電邊繼續播片,一直充到滿為止。

放電時用到 2h25m 先至去到 5%,回復到新機買返來的時候一樣。同 30# 比較,當時放電條 Curve 只有前半段係 Linear,可能係剛換新電池上去,部機未認到兩塊電的特性,經過這兩個禮拜的使用,部機應該已認到電池的特性,如今條  Curve 放電和充電都好 Linear。
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP