本帖最後由 JIMillim 於 2024-4-19 21:41 編輯
自己手工唔好或者冷氣機的問題
HK2046 發表於 2024-4-19 04:05 PM 
肯定係洗嗰條友半桶水, 洗完以後 風扇有"格格"轉聲, 而且風力明顯下降
上網查返 洗冷氣時最好包住(保護)風扇摩打, 防止coil水滲入, 因為係腐蝕性液體
擺明摩打已經受損
而且 洗冷氣又唔夠乾淨, 洗完後開冷氣時會噴啲黑色水出嚟, 搞到出風口好多黑點(霉菌)
但部冷氣壓縮機冇問題(有製冷), 搞到我唔上唔落, 如同雞肋, 食之無肉 棄之有味
隔咗兩、三年後, 再搵出面(收費)專業嘅洗冷氣, 不過當時師傅提醒壓縮機老化, 都會導致唔夠凍
就咁樣拖多五、六年, 直到今年 終於有本錢/機會 去買新冷氣機 |