想問點樣唔洗到風扇bearing?聽講入左水之後會嘈

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F) ...
skydreamer888 發表於 2024-4-19 18:11

我用黃油噴劑先噴落風扇軸位,封一封佢無咁易入水,又可以保持潤滑。

TOP

洗機底啲潺都係必耍既,唔拉部機出黎洗唔到。
singkee1 發表於 2024-4-19 18:50

有冇人知pan pill 其實有幾大用?

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)

TOP

本帖最後由 JIMillim 於 2024-4-19 21:43 編輯
冇所謂啦,反正部冷氣都用左1x年, 都想DIY自己洗,吾駛下下俾幾佰蚊人地洗
Vincent2006 發表於 2024-4-19 01:02 PM

當時部冷氣機仍未用夠十年, 而且性能良好/夠凍
完全無通知下 洗冷氣機(雖然部機唔係我買), 話部機污糟要洗, 的確洗嗰陣有黑色嘢

TOP

本帖最後由 JIMillim 於 2024-4-19 21:41 編輯
自己手工唔好或者冷氣機的問題
HK2046 發表於 2024-4-19 04:05 PM

肯定係洗嗰條友半桶水, 洗完以後 風扇有"格格"轉聲, 而且風力明顯下降
上網查返 洗冷氣時最好包住(保護)風扇摩打, 防止coil水滲入, 因為係腐蝕性液體
擺明摩打已經受損
而且 洗冷氣又唔夠乾淨, 洗完後開冷氣時會噴啲黑色水出嚟, 搞到出風口好多黑點(霉菌)

但部冷氣壓縮機冇問題(有製冷), 搞到我唔上唔落, 如同雞肋, 食之無肉 棄之有味
隔咗兩、三年後, 再搵出面(收費)專業嘅洗冷氣, 不過當時師傅提醒壓縮機老化, 都會導致唔夠凍

就咁樣拖多五、六年, 直到今年 終於有本錢/機會 去買新冷氣機

TOP

4份3匹變頻新機才2200元,仲平過换電話,冼乜揾人洗

TOP

4份3匹變頻新機才2200元,仲平過换電話,冼乜揾人洗
teddybearhk 發表於 2024-4-19 21:42

Ching你自己識裝就話啫
雖則我都唔係好認同洗機,要洗真係要搵識洗嘅

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

4份3匹變頻新機才2200元,仲平過换電話,冼乜揾人洗
teddybearhk 發表於 2024-4-19 09:42 PM

唔介意每五、六年換機, 的確唔需要洗冷氣機

TOP

洗機底啲潺都係必耍既,唔拉部機出黎洗唔到。
singkee1 發表於 2024-4-19 18:50


篜氣有熱水,會把潺分解及冲落去個水盤仔,之後再用槍隊入去冲一下

TOP

有部4份3匹定頻,第三年抬出來用牙刷及花灑冲洗,第四及五年開始不抬機用蒸氣機洗,今年弟六年未洗,最近開過來用,仲係勁凍。

TOP