問題需然解決,但維修過程及處理手法真係值得相確,其實一開始投訴有異音時,包括本壇有部份師兄都可能認為本人過份敏感,認同是正常的運作聲,跟本對我沒有信任,認為我玩嘢????,如果不是我堅持,相信大多數人也無耐接受,其後可能要默默地忍受十多年的噪音,煤氣公司第一次派來的安裝部師傅,跟本就係另到問題複雜嘅始作俑者,雖然佢都有向主管提議換爐,但我相信佢沒有真實反映有關問題確實存在,只不過係順我嘅意願無奈咁做!直至到煤氣公司維修部派出嚟嘅師傅證實問題嘅存在,安裝部先至如夢初醒!但今次足足來了我家六次,我也告了六個半天假,才處理好!希望煤氣公司真心反省吓佢哋嘅處理手法!

TOP

如果係罕見例子, 都冇咩好挑剔吧
簡單講都算係大公司至有此等跟進服務
看看如果光顧樓上鋪會點處理

TOP

本帖最後由 kentnklee 於 2023-2-11 13:36 編輯
多謝各位師兄,最終都係要更換林內才解決尖聲的異音問題!昨天煤氣公司派了實驗室職員到我家錄取環境數據, ...
jackyccchan 發表於 2023-2-11 09:50


請問 "  能率廠的12公升" 即係咩型號?

TOP

好樹,最終都叫解決到

估唔到樂麗都有滑鐵驢的一日

腥梗維修就係咁,遇著冷門非功能上問題實預左蝕時間。
我個時部金仔分體新機有 d 啪啪聲,都係由換零件開始攪,攪來攪去攪唔掂後申請換新機先有戲,都起碼上門左最少三四次

TOP

如果係罕見例子, 都冇咩好挑剔吧
簡單講都算係大公司至有此等跟進服務
看看如果光顧樓上鋪會 ...
hon829 發表於 2023-2-11 10:19


NJW12RM

TOP

請問 "  能率廠的12公升" 即係咩型號?
kentnklee 發表於 2023-2-11 13:30



    NJW12RM

TOP

回覆 36# jackyccchan

即係同一系列, 16L, 12L 都有同樣問題!

TOP

問題需然解決,但維修過程及處理手法真係值得相確,其實一開始投訴有異音時,包括本壇有部份師兄都可能認為 ...
jackyccchan 發表於 2023-2-11 10:11


響香港,師兄你算好睇彩啦,最終能完滿解決。N年前,我買部數碼相機,俾C~玩死,明明係CCD出問題,死口唔認,維修幾次都係唔肯換,總之維修部話無問題就無問題,仲話佢公司係唔會負責架啦~ 咁點呀!激到我死死下,過左幾年之後,先肯承認係CCD先天有問題,話攪回收,但你諗下邊個會放部壞機響屋企幾年?我部機一早送左去堆田區啦~ 之後,我再無買C~嘅行貨了⋯⋯

TOP

回覆 32# hon829


    你岩, 有啲野無得慳

TOP

除非喺樓上舖買嘅係水貨、如果係代理行貨都係交番去跟進。TGC嗰啲機咪係中華煤氣做代理囉。

TOP