LoveMariahDayAn 當前離線
進階會員
下?..........我仲以為 TG 既品質好靚啲,用唔到30年、都起碼有十多年 有無師兄用緊電子式熱水爐(最好講 ... dearkaki 發表於 10/10/2017 10:02
TOP
dearkaki 當前離線
一早叫左你唔好買貴果 d model 啦, 你又當聽唔到 LoveMariahDayAn 發表於 2017-10-10 14:24
nganshiu 當前離線
Not ready.
哈哈~~~而家先醒~~ 因初時諗住最緊要耐用,點知貴既都只用到10年、8年,咁就真係嘥氣啦, ... dearkaki 發表於 2017-10-10 14:45