下?..........我仲以為 TG 既品質好靚啲,用唔到30年、都起碼有十多年

有無師兄用緊電子式熱水爐(最好講 ...
dearkaki 發表於 10/10/2017 10:02

一早叫左你唔好買貴果 d model 啦, 你又當聽唔到

TOP

一早叫左你唔好買貴果 d model 啦, 你又當聽唔到
LoveMariahDayAn 發表於 2017-10-10 14:24



   


哈哈~~~而家先醒~~

因初時諗住最緊要耐用,點知貴既都只用到10年、8年,咁就真係嘥氣啦,買平算

TOP

哈哈~~~而家先醒~~

因初時諗住最緊要耐用,點知貴既都只用到10年、8年,咁就真係嘥氣啦, ...
dearkaki 發表於 2017-10-10 14:45



    電子野, 可用超過十年唔出奇, 但不少人十年內開始出問題.
要耐用, 不要電子恆溫, 不要輕輕按制的. 但恆溫係爽的!

TOP