我公司有大量用這款牛去推百幾火既設備. 隻牛封在假天花鐵箱內, 行了幾年so far 無乜壞.但唔代表你的不會壞 ...
nganshiu 發表於 2017-9-3 22:13


鐵箱散熱條件比樓主放膠箱入面好得多了。

TOP

回覆 29# 風十三


  你唔怕肉酸裝完個AC缐整D玻璃膠係上面都得

TOP

回覆  風十三


  你唔怕肉酸裝完個AC缐整D玻璃膠係上面都得
yeeyee2004 發表於 5/9/2017 19:00

呢個方法唔錯
其實都係想安全少少啫
想問下熱容膠得唔得呢

TOP

回覆 33# 風十三


    重好整多D穩陣的

TOP

呢個方法唔錯
其實都係想安全少少啫
想問下熱容膠得唔得呢


風十三 發表於 2017-9-5 19:39

熱溶膠有可能甩

TOP

回覆 35# imax

整多d包住兩條線應該唔會

TOP

我搵咗把30蚊人仔,好靜又夠抽。
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

回覆 37# 風十三


    幾靚仔, 有無link?

TOP

正經的工控火牛,工作環境60度左右仍是容許範圍內

TOP

回覆  風十三


    幾靚仔, 有無link?
nganshiu 發表於 6/9/2017 18:35


USB風扇8寸迷你靜音小風扇
https://detail.tmall.com/item.ht ... amp;_u=t2dmg8j26111

TOP