我有兩粒,
3a,乜都睇唔倒


[attachimg]1998223[/

4a, 正好多,LG



via HKEPC Ionic Reader v1.7.0 - iPhone
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

之前都有ching話5401勁過好多名牌又大力啲,1.7j等同甚至勁過2.7j,一直都不明所以
原來個轉速係快好 ...
digiman 發表於 2017-7-19 11:56



    聞說一般標準900rpm的原因是避免鑽嘴鑽太快過熱

TOP

聞說一般標準900rpm的原因是避免鑽嘴鑽太快過熱
nganshiu 發表於 2017-7-20 03:17


快速咁多,除鑽咀消耗快外,我諗齒輪結構都會損耗快啲,仲有個大疑問,轉速快咗超過5成,撞鎚係氣壓推動非連杆式推動,仲跟唔跟得切個轉速,5401真係超越世界技術,可惜我已有兩把油壓鑽,唔係嘅話真係好想買把5401嚟玩吓

TOP

我有兩粒,
3a,乜都睇唔倒
via HKEPC Ionic Reader v1.7.0 - iPhone
pooh24680 發表於 2017-7-20 00:17

原廠電有沒有保護circuit呢?

TOP

我有兩粒,
3a,乜都睇唔倒

via HKEPC Ionic Reader v1.7.0 - iPhone
pooh24680 發表於 2017-7-20 00:17


果然是老簡,一點保護電路都無,同正品差太遠。

TOP

原廠電有沒有保護circuit呢?
madox 發表於 2017-7-20 11:18


   
呢兩粒唔係原廠,淘寶百零人仔一粒
有溫度感應,有冇過載/短路保護就唔知
用左都有一年,只係輕用量,冇問題出現過



via HKEPC Ionic Reader v1.7.0 - iPhone
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

之前都有ching話5401勁過好多名牌又大力啲,1.7j等同甚至勁過2.7j,一直都不明所以
原來個轉速係快好 ...
digiman 發表於 2017-7-19 11:56


有關 RMP 事?
我只睇 BPM 同 J....

TOP

果然是老簡,一點保護電路都無,同正品差太遠。
kevinckcheung 發表於 2017-7-20 12:18


   
呢個一定,原廠4C急差都唔熱
淘寶1/3,睇錢份上,小心啲用 囉  

via HKEPC Ionic Reader v1.7.0 - iPhone

TOP

呢個一定,原廠4C急差都唔熱  
淘寶1/3,睇錢份上,小心啲用 囉  

via HKEPC Ioni ...
pooh24680 發表於 2017-7-20 12:25



我用 8A 差 6.3A電... 用老簡死定。

TOP

我用 8A 差 6.3A電... 用老簡死定。
kevinckcheung 發表於 2017-7-20 12:29


   
6.3  唔係用18650,成 十幾C放電,老簡應該未做到(夠平),6.0一早有,300人仔

via HKEPC Ionic Reader v1.7.0 - iPhone

TOP