本帖最後由 likinming 於 2013-2-4 11:12 編輯
或者講清楚D俾無機的師兄,
你可以想像到, 我地而家用個咁大的摩打推個print head去印野,
仲行150mm/s, (快的printer), 其實係好大力的.
話就話個頭同膠距離0.1mm (一張A4),
其實個頭行開的時候會拉絲, 一路行又一路滴, 個heatbed又唔係100%平.
所以其實個頭點都會"high"到D膠件. "high"到就睇下件膠件食得實唔實個台啦.
食得唔實就會走左pat 髮荼出來. (因為件膠同個頭一齊四圍走),
可見我另文POST, 食得唔實的結果
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... p;extra=&page=1
個heatbed的膠紙就係要令你的成品有咁實得咁實食死個台,
個頭點"high"佢都紋風不動.
問題係, 印好左, 你點meet佢都紋風不動,
所以好多時藍帶meet的時候會有破損,
佢理論上無破損可重用, 只是理論上......
藍帶係一種消耗品, 仲要消耗得好快.
柴皮膠紙可以貼得有幾實?, 一meet就爛, 就要貼過, 印大件成板爛曬貼過
kapton貼heatbed比較實, 所以換膠帶比較煩, 但係比較耐用, 平, 性能好.
最好兩種各一自己試.
以下個人經驗, 好睇你點set第一層個印法....
如果你印PLA on kapton凍曬之後件PLA會自己"luck"出來, 所以唔使換kapton.
如果你印PLA on 藍帶, 唔使熱, 凍印, 拿PLA件要D陰力, 好手勢的可以5-6次唔使換藍帶.
如果你印ABS on kapton面就要用D力, 用D工具.
如果你印ABS on 藍帶, 無試過. 請其他師兄補完
**kapton印野第一層會滑滑, 藍帶印野第一層會柴皮** |