平台100,通常唔係底飛,通常在10mm以上的反45度角的角頂出面"咬"向上
0位我重複3次校正,應該沒問題

ABC
...
KSC 發表於 2013-2-3 20:16


師兄好富貴,藍帶成130元1圈,最平都要九拾幾,其實用其它150度左右高溫膠帶都可以,價錢得3份1,噴油用的高溫膠纸比較合用,容易換,你換過自然會知

TOP

平台100,通常唔係底飛,通常在10mm以上的反45度角的角頂出面"咬"向上
0位我重複3次校正,應該沒問題

ABC
...
KSC 發表於 2013-2-3 20:16



ABS 要 115至120 先貼得實

TOP

本帖最後由 likinming 於 2013-2-3 21:17 編輯

藍膠帶是呢樣野, 用黎油漆時的保護膠帶, 即係我地叫"柴皮膠紙"個D野.
http://www.scotchblue.com/

我真係唔知呢樣野可以高溫, 可能得, 我未試過.

我講的kaptone係呢樣野.
http://en.wikipedia.org/wiki/Kapton
杜邦化工發明, 太空船同飛機用, 阿波羅登月時的產品,
reprap的人發現可以用來貼heatbed, 印ABS好好用

kaptone可高溫, 絕緣, 高熱傳導, 係一種膠紙,
TB貨都係幾十蚊一大卷.

P.S. 我而家當佢電線膠布用, 都不知幾正, 又多功能, 講俾人聽都型D....

TOP

http://item.taobao.com/item.htm? ... &_u=32badei867c
冇錯底個層系用kaptone,如果唔介意次次換可以直接用,柴皮膠紙偏偏就系最好用,

TOP

本帖最後由 likinming 於 2013-2-3 21:16 編輯
師兄好富貴,藍帶成130元1圈,最平都要九拾幾,其實用其它150度左右高溫膠帶都可以,價錢得3份1,噴油用的高溫 ...
id19642000 發表於 2013-2-3 20:43



    同感, ultimaker開頭無heatbed,一定要用藍帶
我係因為太貴所以拿拿聲加heatbed, 用kapton去印, 平好多都OK好用

冇錯底個層系用kaptone,如果唔介意次次換可以直接用,柴皮膠紙偏偏就系最好用, ...
id19642000 發表於 2013-2-3 21:11


kapton同藍帶都唔使次次換, 你meet得起佢又無破損就可以再用.

TOP

同感, ultimaker開頭無heatbed,一定要用藍帶
我係因為太貴所以拿拿聲加heatbed, 用kapton去印, 平好 ...
likinming 發表於 2013-2-3 21:13



    邊隻好用些?

TOP

以性能來說當然系kapton,如果唔系底個層點會用kaptone,但以價格和易用首選(高温)柴皮膠紙,藍帶價貴除外,正常用唔使次次換,但如果是打印大面積的ABS件,面同底兩層膠紙都可能損壞,要你撰你要保留膠件定系膠紙,保留kapton定系柴皮膠紙?kapton又貴又難起,柴皮膠紙一手換完又唔心痛

TOP

本帖最後由 willy2228 於 2013-2-4 09:23 編輯

what software do you use? 淘左幾銀?

TOP

本帖最後由 likinming 於 2013-2-4 11:12 編輯

或者講清楚D俾無機的師兄,
你可以想像到, 我地而家用個咁大的摩打推個print head去印野,
仲行150mm/s, (快的printer), 其實係好大力的.

話就話個頭同膠距離0.1mm (一張A4),
其實個頭行開的時候會拉絲, 一路行又一路滴, 個heatbed又唔係100%平.

所以其實個頭點都會"high"到D膠件. "high"到就睇下件膠件食得實唔實個台啦.
食得唔實就會走左pat 髮荼出來. (因為件膠同個頭一齊四圍走),

可見我另文POST, 食得唔實的結果
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... p;extra=&page=1

個heatbed的膠紙就係要令你的成品有咁實得咁實食死個台,
個頭點"high"佢都紋風不動.

問題係, 印好左, 你點meet佢都紋風不動,
所以好多時藍帶meet的時候會有破損,
佢理論上無破損可重用, 只是理論上......

藍帶係一種消耗品, 仲要消耗得好快.
柴皮膠紙可以貼得有幾實?, 一meet就爛, 就要貼過, 印大件成板爛曬貼過

kapton貼heatbed比較實, 所以換膠帶比較煩, 但係比較耐用, 平, 性能好.

最好兩種各一自己試.

以下個人經驗, 好睇你點set第一層個印法....

如果你印PLA on kapton凍曬之後件PLA會自己"luck"出來, 所以唔使換kapton.
如果你印PLA on 藍帶, 唔使熱, 凍印, 拿PLA件要D陰力, 好手勢的可以5-6次唔使換藍帶.
如果你印ABS on kapton面就要用D力, 用D工具.
如果你印ABS on 藍帶, 無試過. 請其他師兄補完

**kapton印野第一層會滑滑, 藍帶印野第一層會柴皮**

TOP

弓起,弓起,有新玩具。越嚟越多人玩,好激動,遲下可能要另開《立體打印特區》 ...
gorto 發表於 2013-2-3 17:56


如果真係咁都唔錯喎~~

正呀~~呢部我原本都想買,不過大部左少少同OVER左個筆直....唯有退而求其次.....以後玩熟左先再換過部。

TOP