以前住hall果陣改過控制冷氣機計時開關收錢果部機(小弟係一個壞學生), 隻RELAY係大隻好多, D線都係 ...
animoz 發表於 2013-1-1 22:55


佢隻細細Relay 得個3A ... 冷氣最小都3-4倍+

TOP

回復 30# edwardfcy


    IVE教ARDUINO?

TOP

本帖最後由 benyeung 於 2013-1-3 09:23 編輯

如果真係冷氣機咁大電流的話, 通常係應該用Contactor, 其實佢同relay用起黎都好相似, 通常係大loading, 尤其係三相電控制上會用到

我2007年果陣自己整左個時間製俾冷氣機用, 到而家都仲好地地, 不過入面冇玩MCU亦冇遙控, 只係一個timer加個contactor同兩隻switch........

玩到交流電, 除左線路同程式都OK之外, 對新手黎講最常見最易被忽略亦最易出事既問題係接線技巧, 低功率既線路出事最多都係唔見錢甚至嚇你一餐, 大電就唔同講法, 正如甚他師兄所講既燒屋就係其中一例...........新手通常唔明白問題既嚴重性, 搞到D電線成抽公仔麵咁 (外國人叫呢D做Cable Spaghetti 或 Cable Salad) , 個circuit行行下突然間有個位斷左線都要搵一輪先搵到.........事實上要整D可靠既接線, 係好花時間, 但係呢D時間實在唔慳得!

TOP

本帖最後由 edwardfcy 於 2013-1-3 15:52 編輯

回復 32# 肥寶

如果是LEVEL4既Project A或B,就做咩硬件都可以啦!!
沒所謂啦!打個電話,提示留意下就OK啦!

TOP

回復 34# edwardfcy


    我係HD YEAR1 點有PROJECT?

TOP

回復  edwardfcy


    我係HD YEAR1 點有PROJECT?
肥寶 發表於 2013-1-3 16:14

NHD Y1點會冇?
但成績唔好唔洗諗

TOP

NHD Y1點會冇?
但成績唔好唔洗諗
skybread 發表於 2013-1-3 18:33



    諗乜?

CHING你又知NHD? 莫非你真係我CHING?

TOP

諗乜?

CHING你又知NHD? 莫非你真係我CHING?
肥寶 發表於 2013-1-3 19:34

如果係NHD, 唔係高分同有料既唔洗諗可以入到any Project Team

TOP

如果係NHD, 唔係高分同有料既唔洗諗可以入到any Project Team
skybread 發表於 2013-1-3 20:00



    PROJECT TEAM?係乜? 啊SIR冇講過

TOP

PROJECT TEAM?係乜? 啊SIR冇講過
肥寶 發表於 2013-1-3 20:07

當我冇講過is ok

TOP