本帖最後由 benyeung 於 2013-1-3 09:23 編輯
如果真係冷氣機咁大電流的話, 通常係應該用Contactor, 其實佢同relay用起黎都好相似, 通常係大loading, 尤其係三相電控制上會用到
我2007年果陣自己整左個時間製俾冷氣機用, 到而家都仲好地地, 不過入面冇玩MCU亦冇遙控, 只係一個timer加個contactor同兩隻switch........
玩到交流電, 除左線路同程式都OK之外, 對新手黎講最常見最易被忽略亦最易出事既問題係接線技巧, 低功率既線路出事最多都係唔見錢甚至嚇你一餐, 大電就唔同講法, 正如甚他師兄所講既燒屋就係其中一例...........新手通常唔明白問題既嚴重性, 搞到D電線成抽公仔麵咁 (外國人叫呢D做Cable Spaghetti 或 Cable Salad) , 個circuit行行下突然間有個位斷左線都要搵一輪先搵到.........事實上要整D可靠既接線, 係好花時間, 但係呢D時間實在唔慳得! |