都咁Q難穿
重點會做到90度攪自己
seven3137 發表於 2011-10-22 18:35

而家可能要走過條喉

TOP

搞到咁, 唯有叫佢開過條坑放過條囉

TOP

膠喉      鐵喉??

TOP

試下加啲
WD40  拉下郁唔郁
郁的話拉到剩低一條做引線

TOP

放4mm線都夠啦

TOP

膠喉      鐵喉??
tseloi 發表於 2011-10-22 22:51


膠喉

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 JOEGO發 於 2011-10-23 06:47 編輯

回復 1# ~Hei~

以5米20mm燈喉,
最多3個曲位 ,
4個 有機會違例

TOP

本帖最後由 JOEGO發 於 2011-10-23 07:34 編輯

回復 16# ~Hei~


正常最少都要有1megohms

TOP

試下加啲
WD40  拉下郁唔郁
郁的話拉到剩低一條做引線
tseloi 發表於 2011-10-22 22:55



    WD40 好傷膠架
不如用3M穿線膏

TOP