大有單係啲正廠電池仲平過人哋啲山寨電池就已經夠晒屈機

至於鑽窿正唔正嘅問題
用支好啲嘅十字或Y ...
kanduki 發表於 2026-6-22 17:47


就係因為平, 我成手紅M 都忍唔住開多條 line 買大有。

至於鑽窿正唔正,只要技術同經驗夠,一般用 5401 都夠做,不過想做靚野,以同一款鑽咀計,紅M 確實定唔少, 呢樣無得比。

TOP

其實呢啲係咪開工用?家用使唔使咁勁?
鼎爺食神 發表於 2026-6-22 17:53


幾百蚊細細支, 想問有幾勁呢 ?

TOP

回覆 22# Kin_2012

我用開有線,無咁大把喎⋯

TOP

回覆  Kin_2012

我用開有線,無咁大把喎⋯
鼎爺食神 發表於 2026-6-22 22:45


有線的我放左係道好耐無用, 大把過 5401 。

你把係油壓鑽?

TOP

有線的我放左係道好耐無用, 大把過 5401 。

你把係油壓鑽?
Kin_2012 發表於 2026-6-22 16:15


係丫,用專用油壓鑽咀,但同普通電鑽一樣大,所以先有錯覺大有嗰啲係搵食用😅

TOP

係丫,用專用油壓鑽咀,但同普通電鑽一樣大,所以先有錯覺大有嗰啲係搵食用😅 ...
鼎爺食神 發表於 2026-6-23 00:25


你把鑽咩形號呢?

TOP

本帖最後由 鼎爺食神 於 2026-6-22 16:56 編輯

好似係Bosch GBH 2-24 RE,而家收到好埋,唔方便去確認😅

另外而家開始知道,純hammer都幾有用 ,不過我無⋯

TOP

好似係Bosch GBH 2-24 RE,而家收到好埋,唔方便去確認😅

另外而家開始知道,純hammer都幾有用 ,不 ...
鼎爺食神 發表於 2026-6-23 00:46



Bosch 差唔多形號的我都有

明顯大把過 5401

TOP

仲有多左上螺絲功能5401係可以正反轉
Tom_jerry 發表於 2026-6-22 13:05



    知道有依個功能用嚟上螺絲..第一次用唔識用..攪到螺絲頭掃牙..之後唔敢再用依個功能..

TOP

知道有依個功能用嚟上螺絲..第一次用唔識用..攪到螺絲頭掃牙..之後唔敢再用依個功能.. ...
白羊 發表於 2026-6-23 09:30


咁大把收縲絲已經唔止殺雞用牛刀了
係解剖用關刀

TOP