Kin_2012 當前離線
進階會員
大有單係啲正廠電池仲平過人哋啲山寨電池就已經夠晒屈機 至於鑽窿正唔正嘅問題 用支好啲嘅十字或Y ... kanduki 發表於 2026-6-22 17:47
TOP
其實呢啲係咪開工用?家用使唔使咁勁? 鼎爺食神 發表於 2026-6-22 17:53
鼎爺食神 當前在線
初級會員
回覆 Kin_2012 我用開有線,無咁大把喎⋯ 鼎爺食神 發表於 2026-6-22 22:45
有線的我放左係道好耐無用, 大把過 5401 。 你把係油壓鑽? Kin_2012 發表於 2026-6-22 16:15
係丫,用專用油壓鑽咀,但同普通電鑽一樣大,所以先有錯覺大有嗰啲係搵食用😅 ... 鼎爺食神 發表於 2026-6-23 00:25
好似係Bosch GBH 2-24 RE,而家收到好埋,唔方便去確認😅 另外而家開始知道,純hammer都幾有用 ,不 ... 鼎爺食神 發表於 2026-6-23 00:46
白羊 當前離線
中級會員
仲有多左上螺絲功能5401係可以正反轉 Tom_jerry 發表於 2026-6-22 13:05
ghost2377 當前離線
知道有依個功能用嚟上螺絲..第一次用唔識用..攪到螺絲頭掃牙..之後唔敢再用依個功能.. ... 白羊 發表於 2026-6-23 09:30