ww9876 當前離線
中級會員
ohh no,原來係咁,難怪啦 viviit 發表於 2026-1-8 20:41
TOP
momochan 當前離線
如果新鎖遮唔住舊窿就要加塊遮醜板, 大概3舊水 反而想知就算同牌子, 開窿大細都有分別? ... bdmoon 發表於 2026-1-8 11:38
咁始終都係大門嘛,多個窿俾我感覺唔安全,可能得我咁諗 viviit 發表於 2026-1-8 20:43
yeungka 當前離線
初級會員
樓主用緊三星可以考慮下zigbang~因為三星冇再出鎖啦,都轉咗俾zigbang。我早幾個月都換咗,可以用返同一個 ... momochan 發表於 2026-1-10 15:18