ohh no,原來係咁,難怪啦
viviit 發表於 2026-1-8 20:41

zigbang買左三星而且繼續出同款,可以用番原本嘅位裝。

via HKEPC Reader for Android

TOP

樓主用緊三星可以考慮下zigbang~因為三星冇再出鎖啦,都轉咗俾zigbang。我早幾個月都換咗,可以用返同一個窿去裝,冇問題~

TOP

如果新鎖遮唔住舊窿就要加塊遮醜板, 大概3舊水

反而想知就算同牌子, 開窿大細都有分別? ...
bdmoon 發表於 2026-1-8 11:38


可能覺得加多塊板會唔好睇啦,俾我都唔想再鑽

TOP

咁始終都係大門嘛,多個窿俾我感覺唔安全,可能得我咁諗
viviit 發表於 2026-1-8 20:43


可以遮,但要睇你本身想唔想囉~所以先會有人話換埋門嘛~

TOP

樓主用緊三星可以考慮下zigbang~因為三星冇再出鎖啦,都轉咗俾zigbang。我早幾個月都換咗,可以用返同一個 ...
momochan 發表於 2026-1-10 15:18


呢隻brand幾好用,我都係行PLC個陣見到。佢有隻model幾靚又夠細仔,係R70,有顏色揀幾特別,平時都係黑同灰,佢呢隻有奶白同綠色。

TOP