咁而家越嚟越多車用電子油門。
kwliu 發表於 2023-7-23 20:11



    改電子油門,是改個map姐,即係以前踩3成電腦call20%,家下改到call40%咁

一到地板油,又咪得咁多.....

TOP

改電子油門,是改個map姐,即係以前踩3成電腦call20%,家下改到call40%咁

一到地板油,又咪得咁多. ...
Dcup 發表於 2023-7-24 10:41


有啲司機興風琴腳, 電子油門的話電腦可以一開波唔比100%做damping, 無咁chok同慳油啲.

TOP

本帖最後由 kanduki 於 2023-7-24 14:51 編輯
呢句令我諗起果D咩電子油門廣告,裝完慳油好力起步仲快左乜乜叉叉,又係你呢句成功打臉。
真係咁有用嘅 ...
ghost2377 發表於 2023-7-23 17:44



而家啲新款車真係俾人有得校埋啲Eco Comfort Sport 模式
去調節油門同其他操控介面嘅反應同幅度

但有啲車款就係揸自動版就D波定撥片+/-都好地地
一揸落架棍波版就好似舐哂嘢咁做乜_個天風咁lag...

TOP

我諗有D師兄誤會左,或者我講得唔清楚,我講的電子油門是直接插落ODB度,架車即時慳油好力左果D

TOP

我諗有D師兄誤會左,或者我講得唔清楚,我講的電子油門是直接插落ODB度,架車即時慳油好力左果D ...
ghost2377 發表於 2023-7-24 15:30


你指插OBD去program ECU?
改fuel mapping係可行嘅, 不過慳油/好力只能選一.

TOP

報告下,用了一星期,温差做得好好,set 24.5度不會太熱或太凍

TOP

好的,自己舒服就是無价
人生不如直線,不如老憎入定,
心情起伏,荷爾蒙分泌,一律影響五感,別執著,懂放開

TOP

正常起動多咗,電費應該貴咗要舒服建議換變頻

TOP

其實會唔會有工程模式可以調校溫差?

我部水冷可以校一度就開

TOP

正常起動多咗,電費應該貴咗要舒服建議換變頻
billy0301 發表於 2023-7-31 09:01


換新機要3千元,電費差額應該要好多年才cover到

TOP