Dcup 當前離線
進階會員
咁而家越嚟越多車用電子油門。 kwliu 發表於 2023-7-23 20:11
TOP
kwliu 當前離線
改電子油門,是改個map姐,即係以前踩3成電腦call20%,家下改到call40%咁 一到地板油,又咪得咁多. ... Dcup 發表於 2023-7-24 10:41
kanduki 當前離線
呢句令我諗起果D咩電子油門廣告,裝完慳油好力起步仲快左乜乜叉叉,又係你呢句成功打臉。 真係咁有用嘅 ... ghost2377 發表於 2023-7-23 17:44
ghost2377 當前離線
中級會員
我諗有D師兄誤會左,或者我講得唔清楚,我講的電子油門是直接插落ODB度,架車即時慳油好力左果D ... ghost2377 發表於 2023-7-24 15:30
teddybearhk 當前離線
初級會員
billy0301 當前離線
hkbaby 當前離線
正常起動多咗,電費應該貴咗要舒服建議換變頻 billy0301 發表於 2023-7-31 09:01