悲歌之王 當前離線
進階會員
TOP
HK2046 當前離線
我都係簡簡單單用沐浴露. 如果有高壓水槍..其實咩清潔劑都唔重要 剋星 發表於 21-3-2022 07:15 PM
Pennylau 當前離線
sonicrun
回覆 Pennylau 我用藍威寶 hihihellohihi 發表於 2022-3-21 15:38
我都係簡簡單單用沐浴露. 如果有高壓水槍..其實咩清潔劑都唔重要 剋星 發表於 2022-3-21 19:15
師兄 原來你洗機 冇拆下面長條型水兜 (只可以拆開左手邊打斜溜走拆啲水 右手邊有有電線相連 唔到的) 衝 ... HK2046 發表於 22/3/2022 01:31 PM
btchanchan 當前離線
中級會員
多謝師兄提醒 , 我其實都有用毛巾抹個下面個水兜 , 係有少少啫喱嘅 , 至於去水位 , 我有用水槍沖過 ... 悲歌之王 發表於 2022-3-22 14:55
剋星 當前離線
師兄都幾創新喎 用沐浴露洗冷氣機 有冇話咩牌子嘅味道零捨清新 滴露沐浴露會唔會好啲 ... HK2046 發表於 2022-3-22 01:54
TH30 當前離線
回覆 悲歌之王 有冇洗豬籠扇呀? TH30 發表於 22/3/2022 10:44 PM