回覆  vtrchan

驚太平果啲,好似現在用梗的純測電芯電壓夾著粒電的機仔,怕唔準。 ...
arcoxia1995 發表於 2021-11-11 11:27


我$70買番來,$7000賣俾你,我諗你就會對佢會好有信心⋯⋯

TOP

回覆  vtrchan

驚太平果啲,好似現在用梗的純測電芯電壓夾著粒電的機仔,怕唔準。 ...
arcoxia1995 發表於 2021-11-11 11:27


剛剛見到有師兄話講緊隻 289....
我諗289應該會好準⋯⋯

TOP

呢款9999 count,大概都係百零蚊(乜乜倉、乜乜城、夜冷舖之類),當係炮灰錶粗用都唔錯。


...
dcc2000 發表於 2021-11-11 20:41

師兄
可以指點邊處可以見到芳顏呢?

TOP

回覆 22# vtrchan


    289 喺邊個牌子?

TOP

回覆 20# dcc2000


    部機百零可以當炮灰,但測錯啲叉電芯,好電芯當壞,果條數唔只,所以想買好少少。

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 26# michaelng1129

有啲機喺手動量程,有啲喺自動的,那款好?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

    部機百零可以當炮灰,但測錯啲叉電芯,好電芯當壞,果條數唔只,所以想買好少少。 ...
arcoxia1995 發表於 2021-11-12 09:54

炮灰錶係指價錢平,唔使吓吓就住就住用,唔代表佢唔準確(within spec嘅范圍),要準確,唔嫌 "貴少少" 嘅,可以考慮vtrchan師兄講嗰隻$3xxx嘅289(Fluke289)。
要測電芯參數,正確係用電池內阻儀,再加埋電子負載,唔係使用 "好少少" 嘅萬用錶。

TOP