你唔係想話俾大家聽, 你係冬天果陣, 會直接淨係開熱水沖涼下話?
煤氣公司 d 熱水爐我又唔信有邊部細 L 既 ...
LoveMariahDayAn 發表於 2017-10-9 18:25 
10 公升/分鐘 理論上夠, 但當爐老化了... (你可開盡水喉入到2L汽水樽x秒數, 計吓現在出水量)
同理冬天猛水D, 花灑cover濶D, 老人家無噤易涷親.
現在D恆溫爐多電子野, 浴室潮濕好難用到30年...
TG不平, 幾年前壞了後換其他cheap牌子cheap恆溫爐12L/min (連安裝>$2500).
開心使用中, 後侮換得太遲!
諗法係: 我幾年換一個新的都比TG平, 仲可以每次選不同款不同級數. 換番TG又得.
如果驚爆炸可以試吓兔子牌, 當時報價$5xxx包裝. |