恆溫氣體爐的"升"不同於電熱水爐的"升"。

電熱水爐係講個膽的容量。

氣體恆溫爐係講它的火力,正確來講 ...
C_Law 發表於 9/10/2017 17:26

你唔係想話俾大家聽, 你係冬天果陣, 會直接淨係開熱水沖涼下話?

煤氣公司 d 熱水爐我又唔信有邊部細 L 既係冬天出 d 人會唔夠熱囉

TOP

你唔係想話俾大家聽, 你係冬天果陣, 會直接淨係開熱水沖涼下話?

煤氣公司 d 熱水爐我又唔信有邊部細 L 既 ...
LoveMariahDayAn 發表於 2017/10/9 18:25


用得恆溫爐,都係只開熱水掣,用個爐去校水溫,而不是溝冷熱水去校水溫。除非係夏天將個爐校到最低溫都仍然覺得熱才會溝冷水。

細 L 數的爐不會不夠熱,只係出水量不夠。如果你住開高水壓的樓,開慣猛水沖涼,就會發覺在冬天最冷的日子,用恆溫爐沖涼時的水流明顯係慢一截。

TOP

嘩~~~~~~~多謝賜教

暫時家中那老爺機,係10升,都尚算OK,係冬天開大熱水,就出水少而慢 ...
dearkaki 發表於 2017/10/9 17:34


視乎你會不會兩邊同時用啦。

沖涼+洗碗應該問題不大(洗碗都係開頭放一盤熱水就閂水喉,過水會用返凍水),影響有限。

但沖涼+沖涼就可能不夠水。

TOP

視乎你會不會兩邊同時用啦。

沖涼+洗碗應該問題不大(洗碗都係開頭放一盤熱水就閂水喉,過水會用返凍水) ...
C_Law 發表於 2017-10-9 19:21


ching正正係講啱我想知既嘢
唔該,清楚哂

TOP

本帖最後由 solexkey 於 2017-10-9 22:51 編輯
謝師兄指教,明晒

而家睇中嗰部約 $8300,但回贈 $600 + $400 煤氣餐廳coupon,睇下外面開咩 offer  ...
dearkaki 發表於 2017-10-9 16:01


我之前買爐,比較哂tg嘅特約經銷商,發覺工x優惠中心用埋會員證(有額外拆扣)最抵,安裝同之後保養其實都喺tg做

TG 有時做特價加埋有tg爐具現金劵在手嘅話有時先比較抵

揀好型號之後可以格清楚價

TOP

你唔係想話俾大家聽, 你係冬天果陣, 會直接淨係開熱水沖涼下話?

煤氣公司 d 熱水爐我又唔信有邊部細 L 既 ...
LoveMariahDayAn 發表於 2017-10-9 18:25



    10 公升/分鐘 理論上夠, 但當爐老化了... (你可開盡水喉入到2L汽水樽x秒數, 計吓現在出水量)
同理冬天猛水D, 花灑cover濶D, 老人家無噤易涷親.

現在D恆溫爐多電子野, 浴室潮濕好難用到30年...

TG不平, 幾年前壞了後換其他cheap牌子cheap恆溫爐12L/min (連安裝>$2500).
開心使用中, 後侮換得太遲!

諗法係: 我幾年換一個新的都比TG平, 仲可以每次選不同款不同級數. 換番TG又得.
如果驚爆炸可以試吓兔子牌, 當時報價$5xxx包裝.

TOP

本帖最後由 nganshiu 於 2017-10-10 02:52 編輯

以下是另一個case, 不知其他牌子有無:


這款櫃內爐好貴($12000+), 用了十年.
TG說不鏽鋼管接駁位已經梅晒, ,不換零件, 要成個爐換....
你接唔接受到這些保養?
事主無奈接受了
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

TG而家d新入行c Fu越做越hae,分分鐘喺用無零件做借口而唔做維修

TOP

下?..........我仲以為 TG 既品質好靚啲,用唔到30年、都起碼有十多年

有無師兄用緊電子式熱水爐(最好講一下價位),知道大約可用幾多年呢?
因諗緊若真係唔襟用,就唔洗買高級既款啦,甚至買簡柏算數

TOP

TG而家d新入行c Fu越做越hae,分分鐘喺用無零件做借口而唔做維修
solexkey 發表於 2017-10-10 09:55


煤氣公司係出面跑維修架, 大部份都係hea做的(包括新/舊師傅), 任何爐具一過五年睇都唔睇就話無零件換, 逼人地換新爐, 嗰班一啲都唔似師傅, 似 Sales多啲呀! 個個月白交保養維修費呀!~

TOP