hk852 當前離線
進階會員
TOP
singkee1 當前離線
搭單問下,淘_有冇邊隻RF頭好? hk852 發表於 2014-2-4 23:36
病態賭徒 當前離線
開心Wii小隊
長老會員
即係 F 型插頭, 去鴨街買萬視宝,約 $12 蚊,倒牙設計, 開線後就咁迫入就 ok。 或者用擰入式 : ... singkee1 發表於 2014-2-4 16:02
萬視宝倒牙設計鴨記邊度有得賣? 街檔見不到. Thx 病態賭徒 發表於 2014-2-12 12:28
smallwhite1234 當前離線
中級會員
volante8657 當前離線
F 頭要用專用夾 (雖然就咁用鱷魚夾夾實都冇事睇得到, 但據有有線員工表示咁夾會影響寛頻) ... lawrencelau1 發表於 2014-2-4 12:09
denc 當前離線
凌天羽v 當前離線
華輝有隻75 ohm 幼線,不過幾貴,我用過由廳拉入房三四十呎, 一樣收到好清,不過因為太幼普通插頭用唔到, 我要 ... denc 發表於 2014-2-13 01:49
你應該有幸見過我d舊同事 因為個F頭其實係有textbook method去打(至少有線果種制式打頭係 ... volante8657 發表於 2014-2-12 15:03