搭單問下,淘_有冇邊隻RF頭好?

TOP

本帖最後由 singkee1 於 2014-2-5 14:49 編輯
搭單問下,淘_有冇邊隻RF頭好?
hk852 發表於 2014-2-4 23:36


邊隻RF頭好就唔知,但同類插頭就唔平得幾多。
免焊最靚仔呢隻 ..

TOP

即係 F 型插頭,
去鴨街買萬視宝,約 $12 蚊,倒牙設計,
開線後就咁迫入就 ok。


或者用擰入式 :
...
singkee1 發表於 2014-2-4 16:02


萬視宝倒牙設計鴨記邊度有得賣? 街檔見不到.

Thx

TOP

萬視宝倒牙設計鴨記邊度有得賣? 街檔見不到.

Thx
病態賭徒 發表於 2014-2-12 12:28


上華輝或各地鋪揾揾,

TOP

個人鍾意擰果隻,同軸芯唔需要再駁支針訊號原汁原味進入,用鉗仔幫手擰線入去,d牙咬到條線實一實好穩固

(Sent from HKEPC iPhone app)

TOP

F 頭要用專用夾
(雖然就咁用鱷魚夾夾實都冇事睇得到, 但據有有線員工表示咁夾會影響寛頻) ...
lawrencelau1 發表於 2014-2-4 12:09



    你應該有幸見過我d舊同事

因為個F頭其實係有textbook method去打(至少有線果種制式打頭係咁)
亂咁打頭會因為冇咗屏敝導致漏noise入去條線度嘅機會大好多
電視果part未必有大影響, 但寛頻死有一部份理由係某粒F頭打衰/死咗
有noise漏咗入去upstream度

TOP

華輝有隻75 ohm 幼線,不過幾貴,我用過由廳拉入房三四十呎,
一樣收到好清,不過因為太幼普通插頭用唔到,
我要去鴨記有間專賣8仔嘢嗰間舖,
佢有隻可以夾住條線嗰啲L頭先得.

TOP

搭單問下,淘_有冇邊隻RF頭好?
hk852 發表於 2014-2-4 23:36


3/8頭,家陣3 G 基站都係用佢,但好貴好貴,成百幾蚊一個頭ONLY,

TOP

華輝有隻75 ohm 幼線,不過幾貴,我用過由廳拉入房三四十呎,
一樣收到好清,不過因為太幼普通插頭用唔到,
我要 ...
denc 發表於 2014-2-13 01:49



    RG187 75OHM ,TELFON 皮,隻層鍍銀外網

TOP

你應該有幸見過我d舊同事

因為個F頭其實係有textbook method去打(至少有線果種制式打頭係 ...
volante8657 發表於 2014-2-12 15:03


其實,唔會的,

TOP