回復 16# KSC


唉 .... 加多條熱縮管都唔做. 呢間野真係.....唔惦

TOP

想問下印印下D膠繞起 和 反地心吸力的45度斜角印唔好
這兩個問題點攪

另,唔知個full support會係點,有無例子可以講下,謝謝

TOP

回復  KSC


唉 .... 加多條熱縮管都唔做. 呢間野真係.....唔惦
3K 發表於 2013-2-3 17:57


其實只要反過來銲都解決到

TOP

回復  KSC


唉 .... 加多條熱縮管都唔做. 呢間野真係.....唔惦
3K 發表於 2013-2-3 17:57


有些同外形的掣果隻腳係接青線所以只係單刀單而並非單刀雙

TOP

有些同外形的掣果隻腳係接青線所以只係單刀單而並非單刀雙
Offer 發表於 2013-2-3 18:02



但現實上佢個掣 的的確確係"單刀雙" .
一間唔接受意見 , 得過且過既公司真係唔值得推薦人買.

TOP

但現實上佢個掣 的的確確係"單刀雙" .
一間唔接受意見 , 得過且過既公司真係唔值得推薦人買. ...
3K 發表於 2013-2-3 18:23



    其實改善佢又不用成本點解生產商吾改?

TOP

回復 26# Offer

可能公司文化!
淘寶客服係你俾左錢後就愛理不理 , 發少左貨竟然會問你可唔可以退款算數.

TOP

本帖最後由 likinming 於 2013-2-3 20:05 編輯

藍膠帶不是Kaptone高溫膠帶,abs不會貼上去的, 只貼PLA
另外藍膠帶可以加熱?!
改用kaptone啦,金黃色透明的, 原本個層好似就係?!

TOP

本帖最後由 likinming 於 2013-2-3 20:08 編輯

底層飛起因為
1.平台不夠熱
2.藍膠帶只會俾pla貼上
3. 可能你個Z零位唔正, 要搞搞佢?!

印緊ABS定PLA? heatbed幾多度?

個頂唔正常同溫度速度有關,你印緊幾多

TOP

底層飛起因為
1.平台不夠熱
2.藍膠帶只會俾pla貼上
3. 可能你個Z零位唔正, 要搞搞佢?!

印緊ABS定PLA? heat ...
likinming 發表於 2013-2-3 19:39

平台100,通常唔係底飛,通常在10mm以上的反45度角的角頂出面"咬"向上
0位我重複3次校正,應該沒問題
藍膠帶不是Kaptone高溫膠帶,abs不會貼上去的, 只貼PLA
另外藍膠帶可以加熱?!
改用kaptone啦,金黃色透明的,  ...
likinming 發表於 2013-2-3 19:32

ABC
藍膠帶好像說是高溫,底下係金黃色透明。試過唔貼有邊抄起抄埋個頭再成件飛了出來報廢

TOP