回復 主人
34mm x 43mm x 4mm 相當大相當厚了.
一般mp3機用的都細過呢個尺寸.
我都喺鴨寮街買過黎換.
...
hkshit 發表於 2013-1-3 13:00 
咁我去埋廣華街搵
你之前話成排掛係收銀係邊間? 好多都有掛, 但掛既全部都係手提電話的電
仲有你講既mp3機, 係咪一塊香口膠咁既size果種? 如果係, 容量幾大先? 如果細過600, 咁我唔換好過換, 我搵既係一樣size,或者細小小, 唔係細多多
如果今次成功之後, 我下個目標係將其他手制改裝用筆芯電
我估計個理論係咁, 唔知岩唔岩呢?
原裝粒電係3.7V
我買個三粒的電池盒, 用三粒1.2V電, 加起黎3.6V, 咁就可以正常使用
然後焊返個插頭比佢, 就可以成功改造成外置電?
跟著, 如果我咁改法無問題, 萬一第日我一時搵唔到差電, 放三粒1.5V的電落去用, 又有無問題? |