其實我都諗著問你拎粒電了, 因為今日睇完最後希望, 都係無, 所以睇黎要削D空間出黎放粒大電
主人 發表於 2013-1-2 23:14


唔係掛, 成條鴨寮街你都搵唔到?
一樣尺寸未必有, 細小小一定有, 邊駛削

TOP

本帖最後由 主人 於 2013-1-3 00:43 編輯
唔係掛, 成條鴨寮街你都搵唔到?
一樣尺寸未必有, 細小小一定有, 邊駛削
hkshit 發表於 2013-1-3 00:05



我無每一間都搵過, 但話有賣的, 我都問過, 加埋我最初搵果D, 應該都過半
係得一間有賣, 我每日仲叫佢比晒咁多款我, 我逐舊拎把尺度, 細小小既我記得係得一兩舊, 不過就厚好多, 我粒電真係好細好薄


我從來未買過依種電, 係我去搵之前, 都同好多人一樣, 以為鴨寮街一定有, 但去過既, 先知唔係咁易

TOP

回復 22# 主人

34mm x 43mm x 4mm 相當大相當厚了.

一般mp3機用的都細過呢個尺寸.
我都喺鴨寮街買過黎換.

有心搵的話, 可去廣華街找找, 迷你遙控直昇機用既鋰聚電一般大過手指甲些小.

TOP

回復  主人

34mm x 43mm x 4mm 相當大相當厚了.

一般mp3機用的都細過呢個尺寸.
我都喺鴨寮街買過黎換.

...
hkshit 發表於 2013-1-3 13:00



咁我去埋廣華街搵
你之前話成排掛係收銀係邊間? 好多都有掛, 但掛既全部都係手提電話的電
仲有你講既mp3機, 係咪一塊香口膠咁既size果種? 如果係, 容量幾大先? 如果細過600, 咁我唔換好過換, 我搵既係一樣size,或者細小小, 唔係細多多



如果今次成功之後, 我下個目標係將其他手制改裝用筆芯電

我估計個理論係咁, 唔知岩唔岩呢?
原裝粒電係3.7V
我買個三粒的電池盒, 用三粒1.2V電, 加起黎3.6V, 咁就可以正常使用
然後焊返個插頭比佢, 就可以成功改造成外置電?

跟著, 如果我咁改法無問題, 萬一第日我一時搵唔到差電, 放三粒1.5V的電落去用, 又有無問題?

TOP

0.1V係我睇錯, 我以為我拆出黎粒電係3.6V, 睇返清楚原來係3.7v

其實我都諗著問你拎粒電了, 因為今日睇完 ...
主人 發表於 2013-1-2 23:14


粒電係來自一塊死保護板飛毛腿手機電池,
跳過保護板差滿o左, 粒電係原先標1000mAH,
厚4.7mm, 闊40mm, 長54.7mm
要就PM地址比我

TOP