FUYL 當前離線
中級會員
TOP
肥寶 當前離線
進階會員
jamesting 當前離線
咁CHING你知唔知,由微電腦控制大電個個開關叫乜?
本帖最後由 肥寶 於 2012-12-27 17:14 編輯 回復 13# shingzhk 請問高人,何謂"點LED"? IDE=Integrated development environment?
shingzhk 當前在線
回復 shingzhk 由4樓果句得知 LZ 既程度 加上6樓果張圖 就令我聯想到 樓主 玩 "智能家居" 會有機 ... jamesting 發表於 2012-12-27 22:37
7145d33p 當前離線
animoz 當前離線
回復 skybread 係唔係呢D? 肥寶 發表於 2012-12-26 19:46
iamjack 當前離線
回復 FUYL 我比D 相機CAP電過,所以我對電好小心 肥寶 發表於 2012-12-27 17:43
elbahk 當前離線
edwardfcy 當前離線