回復 16# 肥寶

唔係, 其實大家關心你
玩電小心

TOP

回復 21# FUYL


    我比D 相機CAP電過,所以我對電好小心

TOP

回復 11# shingzhk


    由4樓果句得知 LZ 既程度
咁CHING你知唔知,由微電腦控制大電個個開關叫乜?


加上6樓果張圖
就令我聯想到 樓主 玩 "智能家居" 會有機會發生危險

如果全套都只係用 IR 控制電器,咁相對係好安全
但係 LZ 問
本帖最後由 肥寶 於 2012-12-27 17:14 編輯


回復 13# shingzhk


    請問高人,何謂"點LED"?

IDE=Integrated development environment?


對 LZ 黎講,用 IR 控制家電,條路好漫長

TOP

回復  shingzhk


    由4樓果句得知 LZ 既程度


加上6樓果張圖
就令我聯想到 樓主 玩 "智能家居" 會有機 ...
jamesting 發表於 2012-12-27 22:37

樓主唔識,問下都罷了
相比之下,答佢用Relay之後走左去就真係靠害
如果由頭到尾冇人答Relay,我都應該唔會差隻腳入黎

嘛,有興趣咪比D提示佢慢慢研究下, 只要方向冇錯就ok

TOP

其實IR只係通訊(命令與狀態)的媒體,同危險唔危險無關,主要安全考慮應在大電的控制,relay 有好處亦有壞處,視乎功率而定,亦可以考慮Triac控制大電,如電燈。

TOP

寫micro controller既program 都係計下時丫, control 下 IO, 做下interrupt咁...
唔駛寫D咩好難既運算, 要學識(唔係要精)唔會太難,
不過你前提係想做iHome, AC RELAY 仲要大火數, 堆protection circuit要做得好好先得, 唔係真係會燒屋...

學識一樣先一樣啦...

TOP

回復  skybread


    係唔係呢D?
肥寶 發表於 2012-12-26 19:46


以前住hall果陣改過控制冷氣機計時開關收錢果部機(小弟係一個壞學生), 隻RELAY係大隻好多, D線都係實心銅條, 你要計過數先好整, 亂整真係幾危險....

TOP

回復  FUYL


    我比D 相機CAP電過,所以我對電好小心
肥寶 發表於 2012-12-27 17:43

相機CAP係細電....但係問緊係有關大電.....
小則燒屋...大則無命...小心D好...

TOP

TB 有 arduino 智能家居

TOP

回復 20# 肥寶

師兄,莫非又係IVE電x系讀緊,又係要即食Solution??

TOP