本帖最後由 kit531 於 2012-5-29 09:17 編輯
樓上師兄講得好岩,我睇完都出汗
colonelthigh 發表於 2012-5-28 20:25



    嘩...
我諗都係安全意識問題, 條片果個人用左唔o岩size 碟, 又拆左個罩先會咁?

TOP

回復 20# kckachitam


    因為想買正野....

TOP

回復  kckachitam


    因為想買正野....
amb_cpl 發表於 2012-5-29 09:42


其實好多業餘 DIY 項目都可以用最基本既手工具去攪,
不過由於貪玩喇,小小虛榮心喇...............,
始終都要消費消費既。

TOP

其實好多業餘 DIY 項目都可以用最基本既手工具去攪,
不過由於貪玩喇,小小虛榮心喇............. ...
logoff 發表於 2012-5-29 10:24



小弟係一個活潑好動o既垃圾佬, 乜都鍾意玩一餐, 儲一餐...

TOP

小弟係一個活潑好動o既垃圾佬, 乜都鍾意玩一餐, 儲一餐...
kit531 發表於 2012-5-29 10:38


咦,大家都係垃圾佬喎.......,
不過都係師兄健康啲,活潑好動
我就敝喇,只可以用病態嚟形容,
仲要按時服藥嚟控制病情。

TOP

咦,大家都係垃圾佬喎.......,
不過都係師兄健康啲,活潑好動
我就敝喇,只可以用病態嚟 ...
logoff 發表於 2012-5-29 10:55



    買玩具, 儲玩具, 玩玩具, 好正常ja~
又唔係儲大耳窿返黎買玩具, 又唔見得有d 咩咁病態喎

琴晚我都睇過下d 角磨機, 除左可以變速, watt 數大小 之外, 仲有咩要注意?
D 碟又應該點為之好?

TOP

回復 26# kit531

角磨機通常都係定速10000rpm-12000rpm~~未見過有得變速

TOP

回復  kit531

角磨機通常都係定速10000rpm-12000rpm~~未見過有得變速
kw223 發表於 2012-5-29 11:43



    唔係喎, 我見有D 係2800 - 11000 rpm 咁樣o既~


http://www.bosch-pt.com.cn/papoc ... 0+E/21105/index.htm

TOP

唔係喎, 我見有D 係2800 - 11000 rpm 咁樣o既~
kit531 發表於 2012-5-29 11:51

DIY用 bosch gws7-100ET,應該一勞永逸,唔使再諗升級。
留意 6樓開始.......。
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1757677

TOP

DIY用 bosch gws7-100ET,應該一勞永逸,唔使再諗升級。
留意 6樓開始.......。
...
logoff 發表於 2012-5-29 12:08



    感激流涕!

TOP