kit531 當前離線
初級會員
樓上師兄講得好岩,我睇完都出汗 colonelthigh 發表於 2012-5-28 20:25
TOP
amb_cpl 當前離線
進階會員
logoff 當前離線
第二類 diyer
特級會員
回復 kckachitam 因為想買正野.... amb_cpl 發表於 2012-5-29 09:42
其實好多業餘 DIY 項目都可以用最基本既手工具去攪, 不過由於貪玩喇,小小虛榮心喇............. ... logoff 發表於 2012-5-29 10:24
小弟係一個活潑好動o既垃圾佬, 乜都鍾意玩一餐, 儲一餐... kit531 發表於 2012-5-29 10:38
咦,大家都係垃圾佬喎......., 不過都係師兄健康啲,活潑好動 我就敝喇,只可以用病態嚟 ... logoff 發表於 2012-5-29 10:55
kw223 當前離線
回復 kit531 角磨機通常都係定速10000rpm-12000rpm~~未見過有得變速 kw223 發表於 2012-5-29 11:43
唔係喎, 我見有D 係2800 - 11000 rpm 咁樣o既~ kit531 發表於 2012-5-29 11:51
DIY用 bosch gws7-100ET,應該一勞永逸,唔使再諗升級。 留意 6樓開始.......。 ... logoff 發表於 2012-5-29 12:08