ken_nx 當前離線
貓人
進階會員
冇問題,呢到可以出既 禁岩我琴日又淘左隻Mon架 類似,不過唔係你呢隻 係一支夾枱直柱+延長臂 雖然你 ... shingzhk 發表於 3/3/2012 03:26
TOP
edwardfcy 當前離線
中級會員
回復 ken_nx 師兄,麻煩你見字就PM回覆我條LINK啦!謝謝。 edwardfcy 發表於 3/3/2012 17:00
ahakyeee 當前離線
takhome 當前離線
初級會員
caveman 當前離線
回復 ken_nx DIY精神,不過過三叔沒左保用 ahakyeee 發表於 4/3/2012 00:29
反而好想知師兄點拆開個殼,因為我都有隻三叔mon,要著機成幾十分鐘先有野睇,想睇吓拆開有冇野,但係又唔 ... caveman 發表於 4/3/2012 01:15
艾飛塔肥 當前離線