冇問題,呢到可以出既
禁岩我琴日又淘左隻Mon架
類似,不過唔係你呢隻
係一支夾枱直柱+延長臂

雖然你 ...
shingzhk 發表於 3/3/2012 03:26

我見㕷師兄被殺文唔知咩事。
係呀你果啲會慳位啲

TOP

回復 19# ken_nx

師兄,麻煩你見字就PM回覆我條LINK啦!謝謝。

TOP

回復  ken_nx

師兄,麻煩你見字就PM回覆我條LINK啦!謝謝。
edwardfcy 發表於 3/3/2012 17:00

在taobao search打第一個post的keyword都搵到啦,得果幾隻搵個最近的賣家, 廢事賣廣告啦

TOP

回復 1# ken_nx

DIY精神,不過過三叔沒左保用

TOP

Thanks for sharing!

TOP

反而好想知師兄點拆開個殼,因為我都有隻三叔mon,要著機成幾十分鐘先有野睇,想睇吓拆開有冇野,但係又唔識,整到就可以多假mon用,同時又可以一嘗diy既樂趣

TOP

回復  ken_nx

DIY精神,不過過三叔沒左保用
ahakyeee 發表於 4/3/2012 00:29


多得佢唔駛上螺絲, 拆完砌返除左多左幾個窿之外都完全唔覺眼, 要整咪試下貼幾張KERORO貼紙上去駁大霧囉:PP

老實講應該都唔駛上維修中心, 外置火牛要換都極之容易, LED背光估計又耐用過光管, CONTROLLER BOARD同PANEL應該無咁易壞掛..... 過左保養期都唔會拎俾佢整啦

TOP

反而好想知師兄點拆開個殼,因為我都有隻三叔mon,要著機成幾十分鐘先有野睇,想睇吓拆開有冇野,但係又唔 ...
caveman 發表於 4/3/2012 01:15


我個人經驗: 在角位面蓋向外推, 底蓋向內推, 就開到個口. 由個口一路面向外底向內咁推幾下就攪掂

TOP

回復 27# ken_nx

我好多FD個三叔有保用都照死PANEL
對佢沒咩信心

TOP

呢隻係咪果隻氣動支架?
小弟都好有興趣又唔係貴
唔知有冇人搞團購呢隻呢

TOP