開大風扇會好嘈,嘈到瞓唔到

TOP

我用濾紙全包, 我就要較low fan, 出風會凍D, 較high fan 入氣會唔夠多, 感覺空轉緊, 好易壞機

TOP

同埋好多人話加多部風扇(循環扇)吹會慳電, 其實又係錯
加多部風扇只係會令室內溫度更平均
冷氣其實係用得仲多電

TOP

回覆 13# Baggio3go


應該話,
[直接開冷氣開到你夠涼] VS [冷氣吹凍間房 + 風扇直吹住個人]的話,
因為風寒效果,你可以在房間温度較高的情況下夠涼。比如說直接開冷氣到要夠涼要25度,你用風扇大風吹住個人的話,27度你都覺得好凍。

TOP

同埋好多人話加多部風扇(循環扇)吹會慳電, 其實又係錯
加多部風扇只係會令室內溫度更平均
冷氣其實係用得仲多電
Baggio3go 發表於 2025-7-31 12:28 AM

你嘅資訊明顯落伍
依家新做法係變頻冷氣 + 循環扇 嚟達到節能效果
https://www.welly-fan.com.tw/blogs/news/195235

好處係冷氣設定溫度無需太低, 25 ~ 26度 已足以涼快
再加上循環扇通常都用DC直流摩打, 能效率比AC摩打更高
利申: 我依家就係咁用

TOP

呢D就係好多人既誤解
冇循環扇+冷氣開23度 vs 冷氣開25度+循環扇 , 兩個情況大家室內都差唔多涼
大家就會覺得冷氣只需開25度, 所以係慳左電
實際係冷氣開25度+循環扇 用電量係大過 冇循環扇+冷氣開23度
循環扇係會不斷咁將冷氣附近既凍風抽去遠處, 而冷氣既溫度sensor 多數都係起冷氣回風位
咁部冷氣就會因為凍風被抽走, 不斷咁加大制冷, 用電就會急升
我自己實測過, 房70尺+3/4匹變頻冷氣 , 同廳200尺+2.5匹變頻冷氣
都係一開循環扇, 冷氣功率就會抽升

岩岩見到網上都有人係一樣, 一開循環扇, 冷氣功率就會抽升, 同我自己試情況一樣
https://lihkg.xxx/thread/3953211/page/14
如果你冷氣冇得睇功率, 可以自己買過Tapo P110 睇功率
你就會發現, 唔係冷氣set 得高溫, 就等於慳左電

回覆 15# JIMillim

TOP

你嘅資訊明顯落伍
依家新做法係變頻冷氣 + 循環扇 嚟達到節能效果


好處係冷氣設定溫度無需太低, 25 ~ 2 ...
JIMillim 發表於 2025-7-31 02:27



    結果濕度升'辛苦咗
真係要討論用最少電令人舒服
反而係冷氣安匹數細(etc由2匹,拆開1+1匹)

由於只開 1匹 full power抽濕性能強,舒適性係同btu下,遠比2匹變頻好

温度不是重點,濕度才是

TOP

果 D 定頻機行 AC扇 ,大風細風都係咁多電
doggiestyle 發表於 2025-7-30 17:30


No, 不過都唔好得去邊, 同樣60W扇123級DC扇可能係20/40/60W, 但AC扇就40/50/60W.

TOP

另外加開一把風扇都可以慳電
KEWPIE 發表於 2025-7-30 21:28


同冷氣加大風速無得比, 無用盡凍coil溫差.

TOP

我用濾紙全包, 我就要較low fan, 出風會凍D, 較high fan 入氣會唔夠多, 感覺空轉緊, 好易壞機 ...
hkils2001 發表於 2025-7-31 00:17



    其實會唔會係制冷制唔切,  high fan 時出的冷氣温度咪冇 low fan 時咁低啦.

TOP