呢D就係好多人既誤解
冇循環扇+冷氣開23度 vs 冷氣開25度+循環扇 , 兩個情況大家室內都差唔多涼
大家就會覺得冷氣只需開25度, 所以係慳左電
實際係冷氣開25度+循環扇 用電量係大過 冇循環扇+冷氣開23度
循環扇係會不斷咁將冷氣附近既凍風抽去遠處, 而冷氣既溫度sensor 多數都係起冷氣回風位
咁部冷氣就會因為凍風被抽走, 不斷咁加大制冷, 用電就會急升
我自己實測過, 房70尺+3/4匹變頻冷氣 , 同廳200尺+2.5匹變頻冷氣
都係一開循環扇, 冷氣功率就會抽升
岩岩見到網上都有人係一樣, 一開循環扇, 冷氣功率就會抽升, 同我自己試情況一樣
https://lihkg.xxx/thread/3953211/page/14
如果你冷氣冇得睇功率, 可以自己買過Tapo P110 睇功率
你就會發現, 唔係冷氣set 得高溫, 就等於慳左電
回覆 15# JIMillim |