本帖最後由 shingzhk 於 2024-7-23 21:44 編輯
本身個位置原本係廁所黎,而家係變左房

幅牆係咪新間出來?  (好難想像廁所既原有間格可以保留變成房)
係既話承重就唔好諗啦, 睇怕成幅牆都用相同物料間出來
填返靚佢眼不見為淨就算

TOP

我就好奇心比較重,橫掂都要補英泥沙
周圍鑽多四個窿睇清楚附近咩料
ken2004 發表於 2024-7-23 20:22


本身我係鑽左4個窿,得呢個窿係咁

TOP

TOP

本帖最後由 usa2010 於 2024-7-23 22:52 編輯
幅牆係咪新間出來?  (好難想像廁所既原有間格可以保留變成房)
係既話承重就唔好諗啦, 睇怕成幅牆都 ...
shingzhk 發表於 2024-7-23 21:39


牆係間出黎,但我就唔知本身間隔係點,都係屋企人同我講先知原本係廁所
而相片既牆係外牆黎

TOP

在填英坭沙時要將鑽窿地方插入一枝膠塞就得啦,等它乾後就不用鑽孔了,

TOP

本身我係鑽左4個窿,得呢個窿係咁
usa2010 發表於 2024-7-23 22:09


或者有問題個窿,周圍鑽多四個窿睇清楚附近咩料,如果附近都係咁,有問題嗰個窿英泥沙補返都唔好承重力

TOP

如果只係補英泥沙就鑽窿有機會爆(視乎英泥沙厚度大細)

TOP

如果只係補英泥沙就鑽窿有機會爆(視乎英泥沙厚度大細)
Bluth_Lai 發表於 2024-7-24 21:15


個窿2cm直徑,如果要繼續用的話,可能要好似樓上位師兄建議,連埋膠塞等乾
不過因位置問題,如果頂唔住跌落黎的話都幾危險下

所以都係搵野遮醜算

TOP

不如 講下會諗住 孭幾重先好喎!

TOP

不如 講下會諗住 孭幾重先好喎!
killer_queen 發表於 2024-7-25 19:39


其實都係裝一塊木層板
預計40磅內

TOP