但個人喜歡用槍多D,好正果下聲,但我用D cheap野,個彈弓成日扣唔住,打十下左右就要拆出黎再扣,今次買 ...
iwantip6 發表於 2024-3-22 12:05



吸錫槍處理唔干淨smd pad的

TOP

可能之前買D平既,用左半年左右就爛,唔知點解,都3枝了,想買枝耐用D,有無邊款介紹下? ...
iwantip6 發表於 2024-3-22 10:24


直接拍枱

TOP

本帖最後由 wongkm33 於 2024-3-22 12:48 編輯

我用呢枝
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

吸錫槍處理唔干淨smd pad的
hon829 發表於 2024-3-22 12:19


我比較少整果D,所以買左用左一次左右

TOP

直接拍枱
Offer 發表於 2024-3-22 12:35

??????

TOP

回覆 15# iwantip6

4:14

TOP

可能之前買D平既,用左半年左右就爛,唔知點解,都3枝了,想買枝耐用D,有無邊款介紹下? ...
iwantip6 發表於 2024-3-22 10:24

其實好小爛,我用好耐都唔爛.就算係cheap 雞野. 好奇你係點爛法

TOP

美達電子電路?有無店名?
iwantip6 發表於 2024-3-22 12:07



    我能做的更好

個名好奇怪

TOP

其實好小爛,我用好耐都唔爛.就算係cheap 雞野. 好奇你係點爛法
qkuser 發表於 2024-3-22 14:28



    我用果隻係短彈了,要扭入去要會扣到,大約打10下左右就會走位,要拆出黎扭返個彈了入去先得

TOP

我能做的更好

個名好奇怪
atukowing 發表於 2024-3-22 14:54


你有無買?如有好用嗎?

TOP