hon829 當前離線
進階會員
但個人喜歡用槍多D,好正果下聲,但我用D cheap野,個彈弓成日扣唔住,打十下左右就要拆出黎再扣,今次買 ... iwantip6 發表於 2024-3-22 12:05
TOP
Offer 當前離線
Moderator
可能之前買D平既,用左半年左右就爛,唔知點解,都3枝了,想買枝耐用D,有無邊款介紹下? ... iwantip6 發表於 2024-3-22 10:24
wongkm33 當前離線
初級會員
iwantip6 當前離線
中級會員
吸錫槍處理唔干淨smd pad的 hon829 發表於 2024-3-22 12:19
直接拍枱 Offer 發表於 2024-3-22 12:35
lyjhf2006 當前離線
qkuser 當前離線
atukowing 當前離線
美達電子電路?有無店名? iwantip6 發表於 2024-3-22 12:07
其實好小爛,我用好耐都唔爛.就算係cheap 雞野. 好奇你係點爛法 qkuser 發表於 2024-3-22 14:28
我能做的更好 個名好奇怪 atukowing 發表於 2024-3-22 14:54