問題大陸的含裝價都比香港的淨機價都要便宜好多
1.5匹1級變頻2000人仔有找
香港那裏有? ...
一隻人 發表於 2023-8-10 09:18


天真!
殺頭生意都有人做,大陸有點解香港無人敢做?扣你帽子搞分化丫嗱
梗係有D野過唔到骨香港先無啦,你唔好貪平而放棄香港引以為傲的核心價值

TOP

條豬腸咁幼身真係好做好多

自己先排蘿柚痕
同人裝分體機兩條雪種喉獨立穿class 0
搞到非常勉強同辛苦先冚 ...
kanduki 發表於 2023-8-9 22:16


有預包腸銅喉的, 唔使穿厚豬腸.

但腥梗 d 獅虎做壞左手勢後, 就好抗拒正規手法. 我上年換機, 間專做冷氣的鋪頭勁抗拒(非佢地標準物料/手法), 結果都係用返單條大腸.

e.g.
https://eshop.daikin.com.hk/prod ... D%E5%A5%97%E8%A3%9D
  
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

買左幾錢?
Miipp 發表於 2023-8-9 21:01


約2700,各大平台差不多一樣

TOP

條豬腸真係好幼

係新機新設計咁幼?
我公司新裝個批海航都仲係比較粗的型號,至少粗佢2倍,師傅仲要包多層 ...
s84292 發表於 2023-8-10 09:34

海信?完全未聽過這個牌子

TOP

機價已經包含左裝機費,唔好天真到以為裝機免費   

本身裝機費都係200-300左右(非高空安裝 ...
alax 發表於 2023-8-10 08:10


問大陸親友,約120人仔工錢,2人份

TOP

海信?完全未聽過這個牌子
teddybearhk 發表於 2023-8-10 12:34


係海信,打錯

TOP

約2700,各大平台差不多一樣
teddybearhk 發表於 2023-8-10 12:29


只係稍多於腥梗裝機人工

TOP

條豬腸咁幼身真係好做好多

自己先排蘿柚痕
同人裝分體機兩條雪種喉獨立穿class 0
搞到非常勉強同辛苦先冚 ...
kanduki 發表於 2023-8-9 22:16


就算印尼落後地方都跟足原廠 instruction 用呢類雙豬腸

係腥梗先裝工天價又鐘意揸流灘




https://youtu.be/RcOVF0QYkkQ?t=598
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

大陸廠商, 會在網上平台出價, 搵[登記師父]接單, 師父做得差, 會被平台/廠商扣分.
當然, 農村,市區, 網上的行內價, 會有不同

TOP

本帖最後由 3K 於 2023-8-10 17:21 編輯

香港垃圾屍苦用條豬腸咪以為好大, 簿EE 唔貼身入晒氣 . 又全部套一條垃圾白豬腸. 幾年就化.
而且大陸機原裝已經係跟喉跟電線 .
香港大部份用埋垃圾孖膠線. 真係又貴又垃圾 !!

TOP