對於我部多田牌,都唔算太大聲

TOP

異音不是wu wu wu低頻聲係一直we…,高頻聲
jackyccchan 發表於 2023-2-8 14:46


你段片主要係水聲, 另有少少喔喔喔聲
係咪開水時先有, 待機時無?

如果免費換爐, 唯一一試係換另一間廠的爐 (唔好再 NJW), 睇爐底 label 可知乜廠代工. 另一間廠出來的噪音 profile 會有 d 唔同, 或者可以勉強乎合 ching 要求

TOP

SIMPA冇高頻聲

TOP

你段片主要係水聲, 另有少少喔喔喔聲
係咪開水時先有, 待機時無?

如果免費換爐, 唯一一試係換另一間廠的 ...
Miipp 發表於 2023-2-8 15:14


維修部主管話可以試吓換一把唔同批次的排氣扇試吓,但心諗如果唔得又要浪費一日!而且係新爐,點都唔甘心咁快要更換零件!
所以我都打算跟師兄嘅意見,換另一個Model試吓 RJ12RM

TOP

SIMPA冇高頻聲
teddybearhk 發表於 2023-2-8 15:16

未必啱裝

TOP

SIMPA冇高頻聲
teddybearhk 發表於 2023-2-8 15:16
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

jackyccchan 發表於 2023-2-8 15:29


你煙囪同我一樣,唔知size係咪一樣呢?

TOP

聲音似出風管不配合這新爐
似漏風及出風太大(喉管較細)打番轉頭的聲音
或可先上網找資料
對比新舊爐出風口大細
及再找煤氣公司,投訴漏風聲太大
要求師父拆下來再看一看  

TOP

聲音似出風管不配合這新爐
似漏風及出風太大(喉管較細)打番轉頭的聲音
或可先上網找資料
對比新舊爐出風口 ...
hongkongfun 發表於 2023-2-8 15:46



   明白,新觀點

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP