回覆 8# Pennylau
我用藍威寶

TOP

BTW有亞蒙尼亞味 無人提佢可能漏雪種 多過污Joe呢

TOP

回覆  Pennylau
我用藍威寶
hihihellohihi 發表於 2022-3-21 15:38


我都係用藍威寶
平,靚,正  

TOP

BTW有亞蒙尼亞味 無人提佢可能漏雪種 多過污Joe呢
dominicyu 發表於 2022-3-21 15:44


無論 R22 或 R410A 雪種都係冇味

如果漏雪種,應該會結冰,而且會唔夠凍

TOP

師兄用

活奇能洗冷氣機水嘅時候要小心
佢有少少強水成分

同威猛先生除霉劑一樣有好少鏹水成分
如果冇稀釋 情形下 彈咗落眼鏡
眼鏡鍍膜 係會拿走

小心 小心  最好 唔好帶全新眼鏡

TOP

本帖最後由 悲歌之王 於 2022-3-21 19:06 編輯

都多謝大家嘅提示 , 啱啱搞掂完廳嗰部 , 整體嚟講感覺良好 , 暫時未有啲 酸宿味 出嚟 , 跟住而家諗緊房嗰度點樣洗 , 因為始終有 床舖 近電腦危險啲。
上面係之前 , 下面去之後 , 冷氣真係唔污糟 , 只係有異味


附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

原本都淘左洗室內機個套,但用落唔方便,最後,用番最簡單方法,大黑色垃圾袋算!

TOP

我都有淘膠袋同噴壺,請問有冇邊隻清潔劑推薦啊?
Pennylau 發表於 2022-3-21 15:14



    我都係簡簡單單用沐浴露.
如果有高壓水槍..其實咩清潔劑都唔重要

TOP

水槍點接花灑水龍頭? 有冇圖 THX

TOP

水槍點接花灑水龍頭? 有冇圖 THX
雲一0一 發表於 2022-3-21 20:00


水槍唔洗接花灑水龍頭
係接 2L 汽水樽

無喉連接  

附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP