cykwok 當前離線
進階會員
TOP
gankon 當前離線
中級會員
公屋租的壞了找辦事處搞, 沒壞不要自己換, 自己換了房處不再保用門鎖. cykwok 發表於 2022-2-11 18:48
C-Leung 當前離線
EPC魚樂小隊
Joe_Black 當前離線
Banned
ahuo 當前離線
請問喺香港配匙幾錢一條?是否一般鎖舖有匙胚有機器? Joe_Black 發表於 2022-2-11 20:24
今時今日, 冇賊會去開鎖. 如果你把C級鎖芯頂得到紅M + 鋒鋼鑽咀鑽兩分鐘, 就去馬啦. C級鎖惟一個用處係... ... mcdull 發表於 2022-2-11 13:41
Kin_2012 當前離線
你枝紅M係屋入面... 隻貓未餵... mcdull 發表於 2022-2-11 17:27
三個井 當前離線
初級會員
樓主係想加強把鎖冇咁易俾人撩開…… 三個井 發表於 2022-2-12 18:49