我今日搭巴士都有留意睇吓啲冷氣點裝,底層眼見都唔多覺用自攻,不過我發覺好多斜拉條鋁裝係底架外面,用過山或拉釘問題都不大,用自攻咁裝會唔會耐咗滑牙甩呢?自攻牙紋咁淺又係鋁角,硬係個心唔舒服,強迫症發作

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

你覺得10號自攻好
定分半牙山好????

機架一定燒焊啦????

TOP

我都係同一個問題,點解自攻會唔得?
硬又硬過你,實又實過你
上左之後係唔會拆既地方,用又有咩問題

TOP

我都係同一個問題,點解自攻會唔得?
硬又硬過你,實又實過你
上左之後係唔會拆既地方,用又有咩問題 ...
chining0923 發表於 2018-5-24 00:24



    成個屋頂d 坑鐵都係收六角頭自攻????都未見過人燒落去

TOP

自攻打鋁角係點樣
薄料

就咁拆出嚟睇牙紋 自攻最好唔好翻手裝,好易滑牙

又睇吓鋸走自攻頭啲螺紋點樣

用marker筆先睇得清,得一圈牙 真係安心裝冷氣

厚料都唔好得幾多


安唔安全自己衡量,我都有坑板簷篷係用自攻裝,不過係角鐵唔係鋁兼且螺絲紋唔會淋雨,生鏽氧化冇咁快速,簷篷用大量自攻又有個架承重,同裝冷氣架長時間承重都唔同
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

自攻打鋁角係點樣
薄料

就咁拆出嚟睇牙紋 自攻最好唔好翻手裝,好易滑牙

又睇吓鋸走自攻頭啲螺 ...
digiman 發表於 2018-5-24 11:35


有圖有真相

TOP

有圖有真相
kamcm 發表於 2018-5-24 11:59

仲有樣見好多冷氣裝條斜拉係外面,拉釘問題不大,用過山螺絲要留心少少,萬一絲母震甩
斜拉係入面就唔怕甩絲母,因為機殼頂住螺絲,底架又限住鋁條向外移


用自攻裝冷氣,條斜拉係入面都好啲,如果係架外面就祝好運
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

仲有樣見好多冷氣裝條斜拉係外面,拉釘問題不大,用過山螺絲要留心少少,萬一絲母震甩
斜拉係入面就 ...
digiman 發表於 2018-5-24 12:08



    其實得一粒拉釘,都幾恐怖架.......

TOP