暫時睇中咗呢兩款,因日本製

TNJW120RFL(Noritz 樂麗 - 機芯)
https://www.towngasappliance.com ... r-heater-tnjw120rfl

TRJW121RFL(Rinnai 林內 - 機芯)
https://www.towngasappliance.com ... r-series-trjw121rfl


唔知機芯不同廠製,會否有無好大分別呢?

TOP

不下一次咁講..
如果決定㨂tg嘅,等得嘅等到年尾工x會tg個booth買,唔等得嘅借張會員咭經工x優惠中心買tg爐
...
solexkey 發表於 2017-10-8 19:35


亦可以選擇煤氣公司的特約零售商買, 比係煤氣公司直接買平好多架! 但送貨/安裝/保養都係煤氣公司自己做返的!

TOP

亦可以選擇煤氣公司的特約零售商買, 比係煤氣公司直接買平好多架! 但送貨/安裝/保養都係煤氣公司自己做返 ...
sonycliepda 發表於 2017-10-9 09:25



   


下????

而家我煤氣爐有問題,可隨時call 師傅上嚟維修,若特約經銷商,服務有咩唔同呢?


最緊要,大約平幾多呢?謝謝

TOP

下????

而家我煤氣爐有問題,可隨時call 師傅上嚟維修,若特約經銷商,服務有咩唔同呢?


...
dearkaki 發表於 2017-10-9 10:26


一模一樣的, 有咩事都係揾返煤氣公司攪, 我用的係超薄爐, 我係特約零售商買MIJ的型號的價錢, 在煤氣公司只能買到MIT 型號咋!~

TOP

一模一樣的, 有咩事都係揾返煤氣公司攪, 我用的係超薄爐, 我係特約零售商買MIJ的型號的價錢, 在煤氣公司 ...
sonycliepda 發表於 2017-10-9 13:28





同特約零售商買,煤氣做返維修?

最驚售後服務,可能無同煤氣直接買咁好炸..........(因而家嗰部用廿幾年,煤氣都肯派人嚟維修,驚同特約零售商買唔包)

TOP

同特約零售商買,煤氣做返維修?

最驚售後服務,可能無同煤氣直接買咁好炸..........(因而家嗰部用廿 ...
dearkaki 發表於 2017-10-9 13:46


請放心! 特約零售商都係係煤氣公司認可嗰啲, 特約零售商只係幫你落單, 之後所有野都係比返煤氣公司做的! 如果你仍然係唔放心, 就只有比返四叔昆你算了吧!

TOP

請放心! 特約零售商都係係煤氣公司認可嗰啲, 特約零售商只係幫你落單, 之後所有野都係比返煤氣公司做的!  ...
sonycliepda 發表於 2017-10-9 14:16





謝師兄指教,明晒

而家睇中嗰部約 $8300,但回贈 $600 + $400 煤氣餐廳coupon,睇下外面開咩 offer 先~

TOP

咁煤氣爐係即熱架嘛
咁幾多升都無所謂啦, 最細咪已經得囉
一 ...
LoveMariahDayAn 發表於 2017/10/8 18:58


恆溫氣體爐的"升"不同於電熱水爐的"升"。

電熱水爐係講個膽的容量。

氣體恆溫爐係講它的火力,正確來講個單位不是 L,而係 L℃/Min。例如 8# 所講的第三個爐"(25°C 升溫) 20 公升/分鐘",如果想開 40℃ 熱水,當室外溫度係 30℃,即係要升溫 10℃,它的火力可以出到最大出水量 20*25/10=50L/Min;不過當至外溫度得 10℃ 時,即係要升溫 30℃,最大出水量就跌到只得 20*25/30= 16.7L/Min。換做第一個爐的話"(25°C 升溫) 10 公升/分鐘",同樣係想開 40℃ 熱水,當室外溫度有 30℃ 時,最大出水量是 10*25/10=25L/Min,如果室外溫度只得 10℃,即係要升溫 30℃,它的最大出水量就只得 10*25/30=8.3L/Min,即使入水的水壓夠大足以出到到超過 8.3L/Min,但係個爐要保持出水溫度在 40℃,就算將個水掣開到最大,個爐都會自動減慢出水量變到只得 8.3L/Min。

簡單來講,恆溫爐的這個所謂"升"數值越細,天氣越冷出水量越慢。

TOP

恆溫氣體爐的"升"不同於電熱水爐的"升"。

電熱水爐係講個膽的容量。

氣體恆溫爐係講它的火力,正確來講 ...
C_Law 發表於 2017-10-9 17:26



   


嘩~~~~~~~多謝賜教

暫時家中那老爺機,係10升,都尚算OK,係冬天開大熱水,就出水少而慢

咁我應買12升定16升好呢?   SALES話兩廁先需要16升,唔知真唔真

TOP

查實隻隻都係咁樣保

點解係都要買 d 差唔多最貴架呢?

爭成 3-4 千蚊喎
貴果堆 8 千幾喎

TOP