回覆 9# 風十三

咁你係ac個度做個膠cover得唔得,如果得就唔洗咁煩+膠盒,如果真係唔得唯有做防塵+風扇

TOP

加一把先, 仲熱先加多把.
都熱升級把fan....

至於幾熱先叫熱, 就唔識評論
nganshiu 發表於 3/9/2017 21:05


我打開盒用手背去感受,其實空氣係微溫,但測溫頭我貼咗係散熱片上,所以先錄得最高45度

TOP

回覆 9# 風十三

個兩鏍絲換長小小做個膠或鐵cover就得,唔洗用盒

TOP

回覆  風十三

咁你係ac個度做個膠cover得唔得,如果得就唔洗咁煩+膠盒,如果真係唔得唯有做防塵+風扇 ...
yeeyee2004 發表於 3/9/2017 21:08



    都可以做個膠 Cover
我原先係想咁
做個亞加力膠架,順手做個 cover 只蓋上通電位上面。
但比我搵到個幾蚊膠盒,所以先無做架。

TOP

或者拆左兩個鏍絲+銅柱+cover+番鏍絲又得,個cover好易整用塊鋁片屈L已可L至V+咁長已好安全

TOP

回覆 14# 風十三

其實你整好d線介塊玻璃纖維片(買塊底板仔就得)按落去都得係上面鑽個孔就可以adj v la

TOP

本帖最後由 別問我是誰 於 2017-9-3 22:04 編輯
由於 AC 連接是外露,所以先搵個盒裝起佢。
風十三 發表於 2017-9-3 21:04

買個膠箱 入住帶電部份 用螺絲固定唔會甩 再冚返蓋 會唔會好啲

附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

測溫頭我放在尾部
我打開上蓋後,溫度下降了

附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

最簡單都係拆左兩個鏍絲+銅柱+塊玻璃纖維片+番鏍絲

TOP

一般呢d火牛應該有個安全cover配你問下個supplier如果無就用我上面個方法都好安全同快

TOP