andy1234 當前離線
進階會員
TOP
ckl20002003 當前離線
中級會員
Offer 當前離線
Moderator
digiman 當前離線
回覆 Offer 舊電標4.0A,宜家測緊放電,遲D有報告。 andy1234 發表於 2017-7-17 23:44
bassfranky 當前離線
dieago 當前離線
想買支5401, 如果舊電ok, 樓主個組合可能仲好。兩支點簡好? dieago 發表於 2017-7-19 11:34