本帖最後由 solexkey 於 2017-5-4 10:26 編輯
回覆 17# PN420
唔好客氣
我之前都補過兩對Rxxbxx,嗰款同你嗰對喺極相似,甚至差唔多一模一樣..
我估計你之前唔喺個個月都着幾次,香港潮濕,有部分波鞋會容易聚濕氣之後開膠
如果你真喺想DIY試,腳掌部份可以試吓淘, keyword:防水,南光树脂胶,补鞋专用
e.g. https://item.taobao.com/item.htm?id=541621583021 (我淘呢一set)
通常一set,有説明書,有工具,有膠水,有去舊膠水蹟處理劑等等,有哂步驟
另外,除咗用去舊膠水蹟處理劑,亦可用砂紙徹底清理舊膠水蹟
不過坦白講,初初補完之後,唔點水用嚟跑步都得,完全唔甩,之後稍為濕水又好快甩(始終無鞋廠機器,做唔到接位無虚位 ),亦唔排除我淘呢一set膠水防水性差D , 鞋面D布一濕水,仲會經鞋面慢慢渗落去鞋掌部分,如果膠水防水性差好快又甩,而家兩對我都已經掉哂..
你可以試吓搵吓其他有無D聲稱防水性强D嘅膠水搏吓
e.g. https://item.taobao.com/item.htm?id=527026852418
拍埋片話自己防水性強 ,不過真喺要自己試過先知..
樓主而家要將布面黏PU膠,效果同耐用性可能要打D折扣,我而家轉咗用膠面波鞋,希望下次補完可以耐用D
波鞋底黑色個塊防滑橡膠部份,就可以試吓下面cHing介紹嘅韓國401膠水 |