回覆 14# billyck2
點先慳到錢??
1)要拆左張床先,拆到冷氣,床可以自己先拆,((你果句:你自己拆,剩係叫人裝會平D?)) 等搬屋公司呢幫手搬埋冷氣. 第二日後番舊屋自己拆個架自己裝去新屋,搵個朋友幫手舉上去,甘就只需搵1個人1次幫手就可以?????
2)淨搬屋吾理部冷氣,第2日搵一個師傅拆機,叫部VAN搬去新屋,師傅包裝埋????
P. S 睇左D CHING甘多留言,我應該識拆同想自己試下裝,懷疑吾夠力拉下及舉上,點好???仲有依家80呎3/4匹(包送裝先1700)半年機冷到死,搬去120呎+風扇都夠用掛????吾使買過部1匹??? 想慳錢又吾想3/4變垃圾,
請各位指教 |