回覆 8# kk614

機好新,睇師傅裝時自己一個人舉高入殼,以為吾多重

TOP

本帖最後由 別問我是誰 於 2016-7-2 22:36 編輯
回覆  kk614

機好新,睇師傅裝時自己一個人舉高入殼,以為吾多重
taiman52 發表於 2016-7-2 22:04

人地做慣當然得 但呢類人咁做法 做幾年就會有嚴重勞損

若果由你一個人攞部舊機落嚟 又無經驗 我覺得有 90% 成部機跌落嚟 

Hitachi RA08KF  3/4匹
淨重28kg (62lbs)
總重32kg (71lbs)

Hitachi RA13KDF 匹半
淨重50kg (110lbs)
總重56kg (124lbs)

你自己試吓 搵上述相同重既既野 放係高櫃頂 你一個人舉落嚟睇吓 

又或者由輕試起 試到呢個重量你頂唔頂得住
 

仲有冷氣機既重量 係側埋一邊 就算兩個人舉 都係唔平均 一邊好輕鬆 一邊好鬼重

TOP

本帖最後由 別問我是誰 於 2016-7-2 22:27 編輯
1)因為機殼及機肉系鎖住????所以要鬆果粒螺絲先至可以殼肉分開??
2)果粒螺絲位置出廠系咪無嫁,隨師傅裝既??通常系邊???
3)部機細過窗框吾多,所以無玻璃,只用鋁角收口,, 鋁角 (收住窗框) 共四粒螺絲鬆哂後(如果真系有落拉釘,無電鑽點拆拉釘?????)
4)要度斜水先先用幾高,
5)拆機1個人系咪都應該好易????
taiman52 發表於 2016-7-2 19:03

1.鎖機螺絲 參考

http://www.hkepc.com/forum/redir ... 23&pid=35046878

2.如果無 多數師父唔會自己加 因為有向後斜水 所以部機會跌落嚟

3.拉釘 用個鎚仔 + 一字批 都可打斷

4.我自己做 斜水就會做一吋左右

5.搵個人幫手真係咁難咩 

TOP

咪咁天真,你自己拆,剩係叫人裝會平D?
一郁手就包哂,一個價,你自己整左咩,都唔會平D(只會再貴D,因為你可能整爛野...)

TOP

睇幅相樓主住邨屋。 叫多個人幫手扶住, 一個人拿下來隨時擰傷條腰就手尾長。 用返個舊底座, 唔要個斜邊, 再搵鋁通墊返平個架咪算。

via HKEPC Reader for Android

TOP

本帖最後由 newbox 於 2016-7-5 12:04 編輯

拉出黎同插落去完全唔同
出面cfu都唔會一個人拉出黎,一隻手要出力拉,另一隻手唔會夠力托住部機
一間跌落整爛事小,打中腳指,你call 梗白車

一般做法係一個人慢慢拉,另一個人雙手托住個機底
另外拉出黎既時候,通常機底會有水滴出黎

裝機熟手一個人都得,拆機就要兩個人

TOP

回覆 14# billyck2


點先慳到錢??
1)要拆左張床先,拆到冷氣,床可以自己先拆,((你果句:你自己拆,剩係叫人裝會平D?)) 等搬屋公司呢幫手搬埋冷氣.  第二日後番舊屋自己拆個架自己裝去新屋,搵個朋友幫手舉上去,甘就只需搵1個人1次幫手就可以?????

2)淨搬屋吾理部冷氣,第2日搵一個師傅拆機,叫部VAN搬去新屋,師傅包裝埋????

P. S  睇左D CHING甘多留言,我應該識拆同想自己試下裝,懷疑吾夠力拉下及舉上,點好???仲有依家80呎3/4匹(包送裝先1700)半年機冷到死,搬去120呎+風扇都夠用掛????吾使買過部1匹???   想慳錢又吾想3/4變垃圾,

請各位指教

TOP

回覆 15# CTM833


    真系搵吾到人幫手,點先慳到錢??請看#17

TOP

回覆 16# newbox


    真系搵吾到人幫手,點先慳到錢??請看#17

TOP

回覆 13# 別問我是誰


    真系搵吾到人幫手,點先慳到錢??請看#17

TOP