換油、火咀;清泥塵都唔得 可以飛甩"低油位"sensor試下...
===
洗吸必打、攝嘩佬… 呢款機都唔算難

TOP

本帖最後由 digiman 於 2016-3-10 16:09 編輯
根據師兄們所講
用白電油依D 秘方 未必係死火 撻唔著既成因,反而有機會係機油的問題。
Anyway 我叫佢換左 ...
乂雲影乂 發表於 2016-3-10 10:42


引擎設計係俾某類燃油,閃點、燃點、制熱量唔同對引擎嘅效率、壽命肯定有影響,白電油只係統稱,唔同品牌成分都有分別,唔清楚亂用即係似用以前嘅鬼油,有幾傷引擎冇人知,因為成分個個唔同

賺到間廠就話啫,否則要衡量吓得失

TOP

我就係上網想搵白電油係咩都搵唔到確實既答案。不過完全搜尋唔到有人話用黎做燃料。佢部發電機都幾犀利 用咁耐一 D 事都冇。部犁田機就可能GG了
Anyway 會叫佢轉番用無鋁汽油試下會唔會好D。

TOP

本帖最後由 tyuti 於 2016-3-10 17:54 編輯

部機要run-in(頭5粒鐘,之後換油)。遮呤唔貼同金屬屎未清就大油門(犁田機工作時模式),好好人都比佢玩散…
---
"未加料"嘅白電油即係rubber solvent。辛烷值頂晒龍6x (RON)

TOP