提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 Strike_Zero 於 2022-6-18 12:38 編輯

Del......

TOP

林內好野!我都用咗廿年,都喺近年先換爐
Strike_Zero 發表於 2016-2-22 15:02



新爐都係林內牌? 係未同煤氣公司買? 名氣廊果尐型號要成7千以上!
見過電器舗(非連鎖店)有其他牌子伹是係又唔知可唔可靠。
仲有如果買出面尐爐,將來有問題,唔知煤氣公司尐師傅會唔會維修?

TOP

新爐都係林內牌? 係未同煤氣公司買? 名氣廊果尐型號要成7千以上!
見過電器舗(非連鎖店)有其他牌子伹是係 ...
rhino 發表於 2016-2-22 15:22



    新爐 SIMPA RSW10BF,傳統即熱式熱水爐,响煤氣公司買
http://www.price.com.hk/product.php?p=112578

TOP

C Hing, 我都明白氣體爐唔可以立亂搞。
rhino 發表於 2016-2-22 11:19

我明白。
安全第一係重要過DIY。而且討論解决方法之前講清楚法例係要避免討論者被視為教唆你犯法。

衹不過想揾定資料,唔想到時比人點。
最怕上到尼,就話冇得整要買新爐。
rhino 發表於 2016-2-22 11:19

做好功課先係好事,醒目。

同埋宜家明氣廊好似冇Noritz賣
rhino 發表於 2016-2-22 11:19

我認為修理同賣係兩回事。
你都知個爐壞咩同要換咩零件啦。何不打去 Noritz (能率)問問呢?

能率香港有限公司
香港北角木星街 9 號永昇中心 1203 室
(852) 2126-7026

TOP

我兩個月前遇到同樓主一樣嘅ERROR CODE,煤氣公司師傅上嚟換咗條FUSE線就冇事了。

TOP

我兩個月前遇到同樓主一樣嘅ERROR CODE,煤氣公司師傅上嚟換咗條FUSE線就冇事了。 ...
madmacuser 發表於 2016-2-22 17:29


我冇記錯14係個爐膽排氣出現問題所以過熱……只換fuse  只係治標不治本方法
不過換膽通常都幾千……好少人會換

TOP

我兩個月前遇到同樓主一樣嘅ERROR CODE,煤氣公司師傅上嚟換咗條FUSE線就冇事了。 ...
madmacuser 發表於 2016-2-22 17:29



    C Hing, 你個爐系乜野型號?

TOP

我冇記錯14係個爐膽排氣出現問題所以過熱……只換fuse  只係治標不治本方法
不過換膽通常都幾千……好少 ...
wnf48 發表於 2016-2-22 17:45


似乎拆出尼清潔吓,再換埋條fuse,就搞掂。
唔知煤氣師傅肯唔肯做

TOP

我明白。
安全第一係重要過DIY。而且討論解决方法之前講清楚法例係要避免討論者被視為教唆你犯法。


做好 ...
BEpsilon 發表於 2016-2-22 17:26


問咗Noritz HK, 所有銷售/维修/零件都要經TGC。
又喺壟斷

TOP