goodman85 當前離線
Banned
TOP
Strike_Zero 當前離線
進階會員
rhino 當前離線
林內好野!我都用咗廿年,都喺近年先換爐 Strike_Zero 發表於 2016-2-22 15:02
新爐都係林內牌? 係未同煤氣公司買? 名氣廊果尐型號要成7千以上! 見過電器舗(非連鎖店)有其他牌子伹是係 ... rhino 發表於 2016-2-22 15:22
BEpsilon 當前離線
C Hing, 我都明白氣體爐唔可以立亂搞。 rhino 發表於 2016-2-22 11:19
衹不過想揾定資料,唔想到時比人點。 最怕上到尼,就話冇得整要買新爐。 rhino 發表於 2016-2-22 11:19
同埋宜家明氣廊好似冇Noritz賣 rhino 發表於 2016-2-22 11:19
能率香港有限公司 香港北角木星街 9 號永昇中心 1203 室 (852) 2126-7026
madmacuser 當前離線
wnf48 當前離線
初級會員
我兩個月前遇到同樓主一樣嘅ERROR CODE,煤氣公司師傅上嚟換咗條FUSE線就冇事了。 ... madmacuser 發表於 2016-2-22 17:29
我冇記錯14係個爐膽排氣出現問題所以過熱……只換fuse 只係治標不治本方法 不過換膽通常都幾千……好少 ... wnf48 發表於 2016-2-22 17:45
我明白。 安全第一係重要過DIY。而且討論解决方法之前講清楚法例係要避免討論者被視為教唆你犯法。 做好 ... BEpsilon 發表於 2016-2-22 17:26