ja8 當前離線
進階會員
TOP
HK2046 當前離線
凌天羽v 當前離線
kamcm 當前離線
回覆 kamcm 點講都係無零件無得攪 家人成日話成屋垃圾 , 做維修唔存零件又唔得 , 用到時真是垃 ... ja8 發表於 2015-1-28 12:36
電容我存左幾萬粒 1. 教宗 2. HiFi 電容 3. PPS, PP, MKP,MKT... 4. 銀雲母 5. OSCON ... NOPSS 發表於 2015-1-28 12:00
我冇呢款.. 鉭電容我只儲左20幾款常用的.... 如果普通電解電容... 以種類計... 我收成 ... kamcm 發表於 2015-1-27 21:27
superman9394 當前離線
NOPSS 當前離線
音響,單反,玩車樣樣好,而家仲 ...
Moderator
想當年..... 算了..... . 凌天羽v 發表於 2015-1-28 15:24